Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det roliga med skalor är att allt får ett samband och det blir lättare att göra solos, som jag tycker är det roligaste som finns. Gitarrsolot i videon är taget ur låten mr crowley av ozzy osbourne och spelas på orginal låten av randy rhoads.

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det var fan länge sen nu sen jag nötade skalor. Nu nötar jag mest teknikövningar. Känner mig så pass säker i skalor att jag inte ens skriver solon hemma längre, jag improviserar fram allt i replokalen och finslipar dom hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var fan länge sen nu sen jag nötade skalor. Nu nötar jag mest teknikövningar. Känner mig så pass säker i skalor att jag inte ens skriver solon hemma längre, jag improviserar fram allt i replokalen och finslipar dom hemma.

Jag önskar jag var i samma läge som dig med skalorna. Hela min första demo cd är en enda stor improvision för jag kunde verkligen ingenting då. Men den var riktigt kul att spela in. Mitt absolut största problem är att när jag kommer förbi tolfte bandet är det precis som om mitt lillfinger inte vill följa med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e lite synd när man snackar me nån och föreslår fika framöver och så e personen jättepå och intresserad, och så rinner det ut i sanden gång på gång. Varför inte lägga manken till lite såatte.

Såna är inte värda att ödsla sin tid på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såna är inte värda att ödsla sin tid på.

Känns lite så ja. Bättre att lägga energi på sånna verkligen vill träffas och gör det.

Men e ju ändå trevligt de gånger det faktiskt blir av, uppdatera sig om saker och ha lite trevligt. Men man känner sig lite nochalerad när det dröjer flera månader och det är en själv som får ligga på.

Aja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en förfrågan att gå med i det s.k Förtroenderådet för studentbostäderna i området. Delta i ett möte i månaden och utarbeta förslag till förbättringar till området, samt delta i tillställningar som annordnas för de boende, tex fester, bowling osv.

Känner som det vore lite nyttigt och utvecklande att engagera sig lite sådär men vet inte om det e min grej såatte.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det e lite synd när man snackar me nån och föreslår fika framöver och så e personen jättepå och intresserad, och så rinner det ut i sanden gång på gång. Varför inte lägga manken till lite såatte.

Sån är jag 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

fast det är mer så att man tycker att "ja, det vore kul att fika nån gång", men sen tänker man efter lite senare och kommer på att det inte alls vore så jävla kul.

eller också tänker man att det säkert bara var nån artighetspryl från den andra människan och tänker att ingen nog egentligen vill fika med lilla mig.

Nu har jag 8 papp undansparade som reserv. Nu är jag redo för en ny finanskris, hit me baby! 😛

om ändå grekland hade 8 papp...

Link to comment
Dela på andra sajter

eller också tänker man att det säkert bara var nån artighetspryl från den andra människan och tänker att ingen nog egentligen vill fika med lilla mig.

hehe, det känner man ju igen. Men sen kommer jag ju på att jag är en så djävulskt trevlig människa så att det ändå är så att de vill träffa mig men har så mycket annat för sig så det aldrig blir av. De får inte tummen ur analhålet helt enkelt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

fast det är mer så att man tycker att "ja, det vore kul att fika nån gång", men sen tänker man efter lite senare och kommer på att det inte alls vore så jävla kul.

eller också tänker man att det säkert bara var nån artighetspryl från den andra människan och tänker att ingen nog egentligen vill fika med lilla mig.

Alltså det är ju en grej om någon annan föreslår. Då behöver man ju inte ligga i själv. Men om man själv föreslår så får man stå sitt kast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...