debatt Postat 27 september 2011 Trådstartare Postat 27 september 2011 Vad är Conservapedia? Idag deltog jag i en litteraturtävling. Kunde inte göra "nåt" idag, för alla telefoner, elnät och bredband har varit ur funktion ju. Har ni inte märkt det?
Neosus Postat 27 september 2011 Postat 27 september 2011 nu ska jag sova en liten liten stund bara Okej dax att VAKNA NU!!! 😑
debatt Postat 27 september 2011 Trådstartare Postat 27 september 2011 Hej Overkill! Okej dax att VAKNA NU!!! 😑 😛
debatt Postat 27 september 2011 Trådstartare Postat 27 september 2011 Ojojo.... nu händer det mycket här
Neosus Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Klockan går och går och går tick tack tick tack tick Tack! 😑
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Det är ju jävligt jobbigt att behöva plugga typ sex timmar om dan, men det känns fan lite värt det när man blir så jävla bildad Skriv nåt riktigt intelligent.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Inte för att vara den som är den men fan va du weinar. 😛 Jag pluggar runt tio timmar varje dag. Du oxå.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Onsda förra veckan. Var i skolan 9. Pluggade intensivt endast med toapauser och paus för att mickra matlåda. Gick till föreläsning (2h) sen tillbaks till samma grupprum. pluggade hårt till 19.30. Går ganska lätt bara man måste! Dito.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Överväger att köpa ny vinterjacka. Men 1300 är ett jävla rån. Har en hellyhansen som jag köpte för 2000 till halva priset för 10 år sen. Den är varm.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Såg att det fanns ett appendix om Marx och Engels i en av mina nya böcker, ska nog ta och läsa det när jag får tid över. Politisk filosofi är najz. Hegel är grejen. Sen läser man shoppenhauer som spenderade mycket av sin tid med att förtala hegel.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Varför det? 😳 Var ska du nu lyssna på musik? Vad tycker du om mina senaste upplägg?
Overkill Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 De senaste veckorna har mina matrutiner sett ut enligt följande: Frukost: kaffe och müsli eller kaffe och äggröra (tre ägg, mjölk) och två mackor Lunch: blandat, ofta matlåda Kvällsmat: äggröra (tre ägg, mjölk) och två mackor 🥰
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Dagens roligaste efternamn: Ollonen Där jag bodde var det en kille som hette ville bögh. Tror han var från ungern.
Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 That the fright of his light in tribalbalbutience hides aback in the doom of the balk of the deaf but that the height of his life from a bride's eye stammpunct is when a man that means a mountain barring his distance wades a lymph that plays the lazy winning she likes yet that pride that bogs the party begs the glory of a wake while the scheme is like your rumba round me garden, allatheses, with perhelps the prop of a prompt to them, was now or never in Etheria Deserta, as in Grander Suburbia, with Finnfannfawners, ruric or cospolite, for much or moment indispute.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 That the fright of his light in tribalbalbutience hides aback in the doom of the balk of the deaf but that the height of his life from a bride's eye stammpunct is when a man that means a mountain barring his distance wades a lymph that plays the lazy winning she likes yet that pride that bogs the party begs the glory of a wake while the scheme is like your rumba round me garden, allatheses, with perhelps the prop of a prompt to them, was now or never in Etheria Deserta, as in Grander Suburbia, with Finnfannfawners, ruric or cospolite, for much or moment indispute. Bludder, eller?
Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Bludder, eller? Trodde du sa att du hade läst Finnegans Wake.
Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=lqN3amj6AcE
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Trodde du sa att du hade läst Finnegans Wake. Näpp. Däremot odysseus när jag var 15, för första gången.. Finnegans wake går inte att läsa. Där handlar det om något helt annat.
Dingbats Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 Näpp. Däremot odysseus när jag var 15, för första gången.. Finnegans wake går inte att läsa. Där handlar det om något helt annat. Jag ska nog läsa den när jag blir femton för andra gången.
SadamJR Postat 28 september 2011 Postat 28 september 2011 En film med Katharine Hepburn på svt nu. Fantastisk aktris. Kvinnor är inte lika vackra längre.
debatt Postat 28 september 2011 Trådstartare Postat 28 september 2011 Har en hellyhansen som jag köpte för 2000 till halva priset för 10 år sen. Den är varm. Så ordinarie pris var 4000 kr? Jag gillar Moncler.
Recommended Posts