Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Japp det är jag! Nej jag bara skojja det är det inte.

La till dig nu.

Tack där! Men vem är Hallydaysnubben då? Kollade hans profil och det såg ut som att han addade sig nyligen också.

Edit: Eller alltså gick med på fb nyligen.

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack där! Men vem är Hallydaysnubben då?

haha hur i hela friden ska jag kunna veta det? Men jag kan ju gissa. Chanserna är oändligt små att jag har rätt men:

Jag tror "han" är en hon som heter Anna, jobbar som smådjursveterinär, semestrar varje år i skärgården med sin brors familj, är laktosintolerant och just nu kärlekskrank.

Link to comment
Dela på andra sajter

SHIT VA FETT

+1

äntligen!

Mm. Brorsan ringde och härjade om det där igår och sedan fanns det ju en tråd om det här på forumet.

Spännnade though även om man inte kör REason så är det ju alltid kul att hålla koll på vad som händer på de andra plattformarna 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Spännnade though även om man inte kör REason så är det ju alltid kul att hålla koll på vad som händer på de andra plattformarna 🙂

Nästan så att man börjar bli lite sugen.

Iofs har jag v 3.0 men det är inte lika kul. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten läste jag NÖJESGUIDEN igår! Mest för att det är bildbylines på rätt snygga tjejer.

Mätaren för sexuella frustrationer stiger sakta... mot det röda fältet..

Är det inte dags att du skaffar dig en lovebird? En dam alltså, jag menar.. varannat inlägg från dig är ju krankt nuförtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mätaren för sexuella frustrationer stiger sakta... mot det röda fältet..

Är det inte dags att du skaffar dig en lovebird? En dam alltså, jag menar.. varannat inlägg från dig är ju krankt nuförtiden.

Har snackat en del med en som jag bara inte nämnt i längsta. Nu har jag inte hört från henne på en vecka och jag blir lite galen men intalar mig själv att hon är på semester någonstans utan internet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...