Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Det var inte så mycket skrivet här ikväll. Hoppas Åtvid höll undan, jag hann bara se någon minut och då ledde de med 2-0. Ängelholm får gärna gå upp också, för de spelade trevlig fotboll. Jag har sett dem 2-3 gånger. GAIS i allsvenskan klantade till det hemma mot Norrköping för ett tag sedan och det kan ligga dem i fatet nu när de hade chansen att nå European League lite sensationellt. Men när man möter Helsingborg borta så kan man inte räkna med poäng. Bara tre omgångar kvar tror jag och Häcken har Trelleborg borta i sin hängmatch. Det blir nog nämligen antingen Häcken (nu fyra) eller GAIS (nu femma) som tar den sista European League-platsen. Hade varit kul om GAIS slog AIK borta. Då knaprar man in rejält. Häcken möter MFF hemma då.

Svåra ord Dingbats använde där i sitt relativt långa utlägg om Perrier et al. Är det sådant ni lär er på skolan?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Sparkbyxa har ju spädbarn som inte kan gå haft i alla tider.

Nu är det hetaste mode bland vuxna. Se bara reklamen på denna sida.

*****************************************************

Jag fick bläckfläckrand upptill på samma plats på pappren hela

tiden vid utskrift och tänkte att en rengöring kunde göra susen.

Så jag gjorde rent den efter konstens alla regler. Tyvärr blev

det ingen förbättring. Däremot fick jag bläck överallt på fingrarna

för den var bläckig inuti. Jag bytte också en patron, men det blev

ändå ränder på pappren på samma ställe. Jag fick stå och gnida

med nagelborste på fingrarna i skålhett vatten i 30 minter, men

ändå har inte allt bläck försvunnit. Sedan bytte jag pappersmatning

vid utskriften från kassettmatning underifrån till arkmatning där

uppe. Vips så blev det inga fläckar i form av ränder längre. Vad

kan man dra för slutsats av det? Jo att någonstans i matningen

från kassetten underifrån så blir det en kladdig randig fläck

på varje papper.

Kan man göra rent det på något sätt? Ingen av de automatiserande

rengöringsvarianterna som finns i skrivarens drivrutin kom ju åt

detta problem. Inte heller kan man komma åt det utifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett program på fyran som heter las vegas jailhouse. Nu har dom anhållit en tjej för prostitution, och hon har skabb, löss och hepatit. Freeeesh.

Heter det så? Det kanske det gör. Antingen är det det jag har sett, men mer troligt är det Cops.

Hur går det i NHL hocky-bockyn förresten?

Nu verkar det som om personer jag inte är vän med på facebook som standard kan se min wall... Trots att det är inställt på friends only.

På Bokmässan sa de till mig att skaffa Facebook.

köpte ny datorladdare

Vad innebär det? Nytt batteri eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte så mycket skrivet här ikväll. Hoppas Åtvid höll undan, jag hann bara se någon minut och då ledde de med 2-0. Ängelholm får gärna gå upp också, för de spelade trevlig fotboll. Jag har sett dem 2-3 gånger. GAIS i allsvenskan klantade till det hemma mot Norrköping för ett tag sedan och det kan ligga dem i fatet nu när de hade chansen att nå European League lite sensationellt. Men när man möter Helsingborg borta så kan man inte räkna med poäng. Bara tre omgångar kvar tror jag och Häcken har Trelleborg borta i sin hängmatch. Det blir nog nämligen antingen Häcken (nu fyra) eller GAIS (nu femma) som tar den sista European League-platsen. Hade varit kul om GAIS slog AIK borta. Då knaprar man in rejält. Häcken möter MFF hemma då.

Svåra ord Dingbats använde där i sitt relativt långa utlägg om Perrier et al. Är det sådant ni lär er på skolan?

Gillar oxå ängelholm, men de tyx inte ha en för allsvenskan godkänd hemmaarena, och inga pengar för att göra någpt åt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad kul:) Vad blir de för ras och kön?🙂 kram

Min pappa håller på och pluggar sannolikhet nu. Måste utbilda sig för att få någon nyinförd lärarlicens.

Det är rätt kul faktiskt. Det är lite sådär så man får pilla lite och använda sig av likheter och då kan man få fram roliga saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar oxå ängelholm, men de tyx inte ha en för allsvenskan godkänd hemmaarena, och inga pengar för att göra något åt det.

De får göra en Wimbledon och spela matcherna i Malmö. Wimbledon fick ju spela sina matcher på Selhurst Park en tid, dvs. på Crystal Palace stadion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...