Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Intressant att förläggaren tvingade Amanda Hellberg enligt hennes seminarium, att ändra i sin historiska roman och dela upp den i två delar - en del från förr och en del i nutid, för att det inte skulle bli så krångligt. Senare fick hon veta av filmmanusförfattare att hon inte skulle ha gjort så om hon hade tänkt att den skulle bli film en gång i tiden... Snopet!

😲

Hej

Att bli tvingad på sig något är aldrig bra, men om man är ny tror man oftast på sin förläggare/bolag(nu vet jag dock inget om denna författaren) Det har man också läst om flera band som blivit tvingade på sig saker och att göra saker som senare inte visat sig så bra för karriären.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade en handledare en gång som tvingade oss att göra ändringar hela tiden för att stämma med handledarens åsikter och hotade med att inte ens godkänna oss annars och att valet var upp till oss. Till slut efter oändliga rundor med ändringssessioner så sa jag att ändringar hade gjorts i vanlig ordning, vilket inte stämde. Hehe.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att en väninna/släkting/familjemedlem till Amanda Hellberg skrivit i hennes utlandsbaserade blogg att hon också tyckte det var bäst om hon hade stödstrumpor på seminariet, men då inte för att stoppa in fetdallret som författaren själv var rädd för att visa enligt hennes egna ord, utan för att stoppa bajset... 🤪😳

Så folk skriver...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade en handledare en gång som tvingade oss att göra ändringar hela tiden för att stämma med handledrens åsikter och hotade med att inte ens godkänna oss annars och att valet var upp till oss. Till slut efter oändliga rundor med ändringssessioner så sa jag att ändringar hade gjorts i vanlig ordning, vilket inte stämde. Hehe.

Hehe 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

James Labrie i DT e förjävla skön. 😆

"The songs are awesome. The band are awesome. We are awesome, you are awesome. " xD

edit, meh, funkar inte bädda in den i inlägg.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Och det är väll därför vi har så många one hit wonders i musikvärlden. All skaparglädje, kreativitet och känslan av att ha kul försvinner när allt blir ett måste med en massa tvång. Och då är det inte så konstigt att det både börjas supa och knarkas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan, integreringen mellan spotify och fejjan e ju sådär. Skulle ta bort det automatiska inlägget på fejjan där det visar vad jag lyssnar på just nu. Får meddelandet;

"Det gick inte att dölja minihändelsen."

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant att en väninna/släkting/familjemedlem till Amanda Hellberg skrivit i hennes utlandsbaserade blogg att hon också tyckte det var bäst om hon hade stödstrumpor på seminariet, men då inte för att stoppa in fetdallret som författaren själv var rädd för att visa enligt hennes egna ord, utan för att stoppa bajset... 🤪😳

Så folk skriver...

Haha

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...