Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Har jag problem med mej själv? Du framstår som en pajas för samtliga inblandade. vad säjer det dej?

Det framgick väl klart och tydligt igår då han anklagade oss för mobbning samt att han var övertygad om att "vi" skulle ta ta första och bästa tillfälle i akt att "misshandla" honom om han skulle få för sig att vilja träffa oss IRL.

* * *

Hej Grahn! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

IBLAND!?

Har inte du avverkat typ fem stationära datorer och sju laptops - sedan du reggade dig som 'music' - på grund av alla fel (som endast du tycks lyckas drabbas av)?

PS: Hur går det med din bok?

Hej Slovenien!

Du menar att mängden fel borde kunna motsvara den mängden datorer. Det ligger nåt i det.

Manuset är klart för längesedan. Nu håller jag parallellt på med tvåan och trean. Du då, dina memoarer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att bry sig om är inte samma sak som nyfiken.

Nyfiken är för mig en helt annan sak.

Du vet lika väl som jag att jag stöttat

personer vid flera tillfällen så gott jag

kunnat, inte bara i denna utan även i andra

trådar.

Det började med att du skrev att jag var

hemlighetsfull. På vilket sätt bryr du dig

om mig då?

Jag antar att jag är intresserad av dej som person av någon anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Slovenien!

Jo-de-la-tihoo!

Du menar att mängden fel borde kunna motsvara den mängden datorer. Det ligger nåt i det.

Nej, du deklarerar ju "fel" stup i kvarten...

Du då, dina memoarer?

Först tänkte jag Hur fan vet han det?, men så slog det mig att jag har fulbriljerat i en egen tråd om det. Inte alltid full koll.

Men, jo... Jag är faktiskt på sista kapitlet i ett ca 300-(bok)sidors manus. Därefter blir det att "skriva om" och fila på disposition. Sedan trycks skiten. Förhoppningsvis till våren 2012 finns den ute. Jag räknar faktiskt med inte mindre en hela 4 sålda exemplar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo-de-la-tihoo!

Nej, du deklarerar ju "fel" stup i kvarten...

Först tänkte jag Hur fan vet han det?, men så slog det mig att jag har fulbriljerat i en egen tråd om det. Inte alltid full koll.

Men, jo... Jag är faktiskt på sista kapitlet i ett ca 300-(bok)sidors manus. Därefter blir det att "skriva om" och fila på disposition. Sedan trycks skiten. Förhoppningsvis till våren 2012 finns den ute. Jag räknar faktiskt med inte mindre en hela 4 sålda exemplar.

Jag vill köpa ett signerat exemplar av din bok 😮

Titelspekulation #1:

"Dra åt helvete, din jävla idiot - 10 steg för att bli vän med din omvärld"

eller

#2 "Valle - från ett helvete till ett annat" 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Var den där frågan om musiklänken direkt kopplad till uttalandet att Sadam skulle ha "stora problem med sig själv" eller hur tänkte du där? 😕

Nej jag var bara nyfiken på hur hans musik lät, ta tex valle visst han kan vara stor i käften och kalla en saker. Men bara lyssna på hellvalla burn projektet, det låter hur bra som helst och visar att bakom all denna ilska gömmer sig en mycket musikalisk person med stort hjärta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Titelspekulation #1:

"Dra åt helvete, din jävla idiot - 10 steg att bli vän med din omvärld"

eller

#2 "Valle - från ett helvete till ett annat" 🙂

😄 !

Faktum är att jag fortfarande inte har kommit på någon bra titel... (och det handlar inte bara om "Valle" - utan om mitt händelserika liv som rockstarwannabee på 80-talet 😉)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag problem med mej själv? Du framstår som en pajas för samtliga inblandade. vad säjer det dej?

Om jag skulle tolka saker och ting som dig och några av dina vänner så hade det sett ut så här

Du kallar dig för sadamjr och det måste du enbart göra för att du hyllar sadam hussein och allt vad han står för bla annat mord på en massa kurder i irak. Detta måste då även betyda att du har en väldigt konstigt människosyn och ja du måste även vara rasist och rent ut sagt en jävla pajas eftersom du har det nicknamet.

En fullt normal människa förstår direkt att det inte är så och tolkar det på ett helt normalt sätt. Och att du jobbar som stöd åt mellanstadie elever oroar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag var bara nyfiken på hur hans musik lät, ta tex valle visst han kan vara stor i käften och kalla en saker. Men bara lyssna på hellvalla burn projektet, det låter hur bra som helst och visar att bakom all denna ilska gömmer sig en mycket musikalisk person med stort hjärta.

Okej. Så du menar att om du får höra någonting av det som Sadam presterat i musikväg så skulle du kunna utröna om han är en person med ett stort hjärta?

😄 !

Faktum är att jag fortfarande inte har kommit på någon bra titel... (och det handlar inte bara om "Valle" - utan om mitt händelserika liv som rockstarwannabee på 80-talet 😉)

Sweet!

Fast alltså... Dricka för många folköl, rapa starkt i örat på trummisen och kasta Snickers-papper i repan är väl kanske inte vad jag skulle kalla "rockstarwannabe"-liv men kör på, krappen! 😉

Jag vill fortfarande ha ett signerat exemplar av den där boken eftersom att jag misstänker att den spöar the Dirt alla dagar i veckan 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag skulle tolka saker och ting som dig och några av dina vänner så hade det sett ut så här

Du kallar dig för sadamjr och det måste du enbart göra för att du hyllar sadam hussein och allt vad han står för bla annat mord på en massa kurder i irak. Detta måste då även betyda att du har en väldigt konstigt människosyn och ja du måste även vara rasist och rent ut sagt en jävla pajas eftersom du har det nicknamet.

En fullt normal människa förstår direkt att det inte är så och tolkar det på ett helt normalt sätt. Och att du jobbar som stöd åt mellanstadie elever oroar mig.

😆

😆

Nej fan, jag är inte klar än....

😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Okej. Så du menar att om du får höra någonting av det som Sadam presterat i musikväg så skulle du kunna utröna om han är en person med ett stort hjärta?

bland annat, musik berättar en hel del om personen som skrivit och spelat in den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...