Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

WTF! 😮😆 Den ser ut som någon gick loss med mosaikerna och inte kunde hejda sig. "Bara EN till" liksom.

hehe

edit: det skall vara så ekstremt som möjligt. Undra vad den väger

Redigerat av Henber77
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gör du det?

Ska man va ärlig är det väl ofta för att jag inte har så mycket annat för mig. Med tiden har jag börjat bry mej en del om människorna som hänger här. Din tur.

hehe

edit: det skall vara så ekstremt som möjligt. Undra vad den väger

Skriv nåt smart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man va ärlig är det väl ofta för att jag inte har så mycket annat för mig. Med tiden har jag börjat bry mej en del om människorna som hänger här. Din tur.

Samma här. Plus för att få reda på hur jag ska lösa problem av teknisk natur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriv nåt smart.

Du har skrivit att du jobbat med folk med down syndrom och nu är du något slags stöd åt elever i mellanstadiet. Med andra ord du verkar vara en genuint trevlig omsorgsfull människa. Och så beter du dig så här på ett internet forum?

hmmm

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har skrivit att du jobbat med folk med down syndrom och nu är du något slags stöd åt elever i mellanstadiet. Med andra ord du verkar vara en genuint trevlig omsorgsfull människa. Och så beter du dig så här på ett internet forum?

hmmm

Japp. Det är det jag är. En genuint trevlig och omsorgsfull människa, men det finns ju för i helvete gränser för allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. Det är det jag är. En genuint trevlig och omsorgsfull människa, men det finns ju för i helvete gränser för allt.

Det är tragiskt att läsa detta. Och visar mer att du har stora problem med dig själv. Har du inte någon länk till din musik? så man kan få lyssna?

Link to comment
Dela på andra sajter

De heter KISS. Ett engelskt ord som betyder kyss.

Det var väl ungefär så jag sa också, men då sa han att de var dumma i huvet som inte innan hade tagit reda att det på svenska var ett vardagligt ord för urin, att de var dumma i huvet som spelade i Sverige och även under konserterna behöll det namnet...

I början av 80-talet var detta.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tragiskt att läsa detta. Och visar mer att du har stora problem med dig själv. Har du inte någon länk till din musik? så man kan få lyssna?

Var den där frågan om musiklänken direkt kopplad till uttalandet att Sadam skulle ha "stora problem med sig själv" eller hur tänkte du där? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tragiskt att läsa detta. Och visar mer att du har stora problem med dig själv. Har du inte någon länk till din musik? så man kan få lyssna?

Har jag problem med mej själv? Du framstår som en pajas för samtliga inblandade. vad säjer det dej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var väl ungefär så jag sa också, men då sa han att de var dumma i huvet som inte innan hade tagit reda att det på svenska var ett vardagligt ord för urin, att de var dumma i huvet som spelade i Sverige och även under konserterna behöll det namnet...

I början av 80-talet var detta.

😆

Haha ja inte första gången man hör det. 😄 Nu ska jag till tjejen. Ha en trevlig helg hörni och tjafsa lagomt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

få hjälp med tekniska problem ibland.

IBLAND!?

Har inte du avverkat typ fem stationära datorer och sju laptops - sedan du reggade dig som 'music' - på grund av alla fel (som endast du tycks lyckas drabbas av)?

PS: Hur går det med din bok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vet jag. Du blev med ens bra mycket ointressantare.

Att bry sig om är inte samma sak som nyfiken.

Nyfiken är för mig en helt annan sak.

Du vet lika väl som jag att jag stöttat

personer vid flera tillfällen så gott jag

kunnat, inte bara i denna utan även i andra

trådar.

Det började med att du skrev att jag var

hemlighetsfull. På vilket sätt bryr du dig

om mig då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...