Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Tror att jag ska ta och investera i ett par sådana här:

marshallminor2.jpg

Har fått bra recensioner 🙂

edith: till ajjFånen alltså 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en häftig bas!

Eller hur!

Du har väl en sådan?

Marshall headphones! Visste inte det fanns såna.

Nu är det Björn Ranelid på tv.

Lite roligt ju 🙂 Dessutom har originallurarna pajat men de låter ju inget vidare ändå.

VILKEN KANAL???

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller hur!

Du har väl en sådan?

Lite roligt ju 🙂 Dessutom har originallurarna pajat men de låter ju inget vidare ändå.

VILKEN KANAL???

Ja, exakt den färgen också. Men det är ingen US made, utan Japan. Många är petiga.

Reklamkanalen TV4.

Undrar om vår man i rymden loggar in idag igen?

Vem är det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, exakt den färgen också. Men det är ingen US made, utan Japan. Många är petiga.

Reklamkanalen TV4.

Vem är det?

Mm, visserligen men det här gäller "bara" för mobilen och då är jag inte så petig. Då är jag mer petig med gitarrer 😄

Såg det nu. Jag har överlag svårt för "läppglans" Ranelid men han skriver bra då och då i KA 🙂

k9 har inte varit inloggad sedan 9 maj.

🙁

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej CHAE! Ska du ränna i längsta resten av semestern eller? 😛

Är gräsänkling fram till på söndag såatteeeeh... "ja, det ser så ut" 😆

Fast igår var det jävligt kul 😉 Inte ofta det är sådan tokaction i Längsta 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm, visserligen men det här gäller "bara" för mobilen och då är jag inte så petig. Då är jag mer petig med gitarrer 😄

Såg det nu. Jag har överlag svårt för "läppglans" Ranelid men han skriver bra då och då i KA 🙂

🙁

Ska du ha en bild på en bas i mobilen????????

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Jag spelar på min gula Ibanez.

Vad är det för någon?

Jag spelar på min sunburstiga Jaguar 🥰 men det ska jag omedelbart lägga av med nu för att nu ska jag duscha 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för någon?

Jag spelar på min sunburstiga Jaguar 🥰 men det ska jag omedelbart lägga av med nu för att nu ska jag duscha 😑

En RG nånting klargul från tidigt 90-tal. Köpte beggad för många år sen. Stämmer aldrig ur sig. Floyd Roset funkar bra på just den guran...bra för inspelningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har man precis vaknat och stigit upp ur sin säng. Jag sover i ett örngott och påslakan bestående av svenska flaggan. Har precis tagit en kopp kaffe och vem finns på min kaffekopp om inte jimi åkesson och en svensk flagga. Ur stereon hör man tonerna av du gamla du fria av ultima thule. Jag tar på min t-shirt som lägligt nog pryds av texten stoppa invandringen, det gjorde inte indianerna nu sitter dom i reservat. Jag tar på mina stentvättade levis 502 tar på mina doc martens. Och min gröba bomberjacka Och går sakta ut till min volvo 240 med hemmagjord styling kitt och givetvis en svensk flagga pryder hatthyllan. Och färden går mot den lokala thai resturangen som har så god dagens 🙂

Obs nu var detta ironiskt och är så långt ifrån jag som bara det går, för vissa av er har uppenbara tolknings problem obs

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du ha en bild på en bas i mobilen????????

😳

Nej alltså.. 😑 Hör nu på här, debatt: basen jag länkade till (jätteJÄTTEtidigt i morse) är en Mustang. Du har en Mustang. Bilden jag länkande lite senare i morse är ett par Marshall Minor-hörlurar. De ska jag ha till mobilen.

Är dom rörbestyckade?

Nej men man blir rörd när man lyssnar på viss musik i dem 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har man precis vaknat och stigit upp ur sin säng. Jag sover i ett örngott och påslakan bestående av svenska flaggan. Har precis tagit en kopp kaffe och vem finns på min kaffekopp om inte jimi åkesson och en svensk flagga. Ur stereon hör man tonerna av du gamla du fria av ultima thule. Jag tar på min t-shirt som lägligt nog pryds av texten stoppa invandringen, det gjorde inte indianerna nu sitter dom i reservat. Jag tar på mina stentvättade levis 502 tar på mina doc martens. Och min gröba bomberjacka Och går sakta ut till min volvo 240 med hemmagjord styling kitt och givetvis en svensk flagga pryder hatthyllan. Och färden går mot den lokala thai resturangen som har så god dagens 🙂

Obs nu var detta ironiskt och är så långt ifrån jag som bara det går, för vissa av er har uppenbara tolknings problem obs

Mäh aså shiiiiiiiiiit 😮 Ironi känns ba' såååååååååååååååå 1994 😏

F ö drog du just alla över en kam (se min fetstil). Jag har flera vänner som är skins (ja, det vill säga inte boneheads utan sharp skins) och de har inte ett dugg att göra med nazi skins.

Dessutom undrar jag vem som har "uppenbara tolkningsproblem"? Slej sa det så bra igår; du fick svar på tal, fixade inte det och stimmade till det hela ett extra varv genom att dra mobbnings-kortet.

Grattis!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mäh aså shiiiiiiiiiit 😮 Ironi känns ba' såååååååååååååååå 1994 😏

F ö drog du just alla över en kam (se min fetstil). Jag har flera vänner som är skins (ja, det vill säga inte boneheads utan sharp skins) och de har inte ett dugg att göra med nazi skins.

Dessutom undrar jag vem som har "uppenbara tolkningsproblem"? Slej sa det så bra igår; du fick svar på tal, fixade inte det och stimmade till det hela ett extra varv genom att dra mobbnings-kortet.

Grattis!

Tycker man att statistik gjord av brå är ett tecken på ens persons åsikter och tankar. Då har man grava problem. Då får man ringa brå och anklaga dom för saker dom inte heller är. Och givetvis att några av er väljer att köra på det spåret och dömma mig, och sedan skriva det några av er skrev visar än en gång på grava tolknings problem. Och kalla mig både det ena och det andra. Och moget av dig att börja snacka om sharp skins osv

Den enda som skrev något vettig och såg hur det var, var som vanligt debatt. Men han verkar ha en gedigen utbildning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den enda som skrev något vettig och såg hur det var, var som vanligt debatt.

Jag skrev väl bara att jag trodde att SD skulle komma att öka sin andel i riksdagen tids nog. Det grundar jag

på de undersökningar vi genomfört på SIFO och presenterat för allmänheten. Det räckte ju med de tusentals telefonintervjuer över hela landet som jag genomförde där, för att fatta att det enligt vissa var så att t.o.m. SD var ett för mesigt parti. I skolan härintill har jag för mig att SD fick cirka 30% av rösterna inför Riksdagsvalet. SD är ingen udda företeelse. Sedan att jag själv inte röstade på dem är en annan sak. Men man kan inte blunda för faktum.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken konstig grej som hände nyss!

En person gick in i uppgången med ett brev till mig utan mitt namn på, la det i brevlådan och inget brev eller post i någon annan brevlåda. Sedan sprang han iväg.

När jag öppnade var det reklam - för glasögon.

Han såg inte ut som en brevbärare heller ska tilläggas. Han kan ju knappast ha gått 5 km från den glasögonaffären för att ge mig det erbjudandet. Jag är inte ens kund där.

😳

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...