Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

vore bättre om skivan hette atomsommar, för typ alla bilder är sommarbilder

Mm, intressant men då funkar ju inte metaforen så bra...

Iofs om du snöar in på sommarbilderna så kanske det blir till en atomvinter? 😕 ,

Sämst... Jag ger mig själv en

bored_audience_image.jpg

and call it a day

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är bara ett enda inlägg ifrån att ha 666 inlägg här på forumet 😮

Vi har alla varit där. Och på 909, om man nu råkar vara lagd det hållet. För egen del hajjade jag även till vid 808. Och 2011, av mer uppenbara orsaker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har alla varit där. Och på 909, om man nu råkar vara lagd det hållet. För egen del hajjade jag även till vid 808. Och 2011, av mer uppenbara orsaker.

Bara för att du har varit medlem längre än mig. kul för dig, liksom..

2668975758_ff9a8944c7.jpg

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Chae: Köpte min första sci-fi idag.. är ju annars enkelspårig som en motorsåg när det gäller valet mellan fantasy och science-fiction.. men en lokal författare har skrivit en roman som utspelar sig här i Malmö. Det måste man ju läsa!

Förresten, jag träffade Joachime igår! Det ni! Avis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Chae: Köpte min första sci-fi idag.. är ju annars enkelspårig som en motorsåg när det gäller valet mellan fantasy och science-fiction.. men en lokal författare har skrivit en roman som utspelar sig här i Malmö. Det måste man ju läsa!

Sweet! Jag är stolt över dig, min...öh...son. Nej nu vart det fel. För att byta samtalsämne när det blir pinsamt sååå...

😑

Finns Elysee (eller vad det heter) kvar i Malmö? Vill minnas att man kunde äta så jävla god fondue där 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Säker på det? Bubo bubo?

Du kanske borde googla det.

Hähä... Tror du att jag går på den eller vad?

tumblr_lkk7veVavn1qcygeeo1_400.gif

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...