Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Att utgå ifrån att alla, eller ens många, invandrare vill Sverige och dess medborgare illa är väl nästan definitionen av att ha taskig människosyn. xD

Heh, well bend over, son!

Sexstrejkar du? 😛

BACK OFF! He's mine! :mad:

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt man får tycka vad man vill.

Kan inte annat än älska det här argumentet. Det är väl klart man får. Men hela diskussionen är ju fullständigt meningslös om man inte får diskutera varandras olika åsikter. Extra komiskt blir det ju naturligtvis när det kommer från någon som precis sagt att han vill förbjuda vissa åsikter, som påpekats.

Och sen kan man hävda hur många gånger man vill att man inte är rasist hit och sd dit, men det är handlingar som definierar det, inte ord. Jag kan påstå att jag inte är högerhänt, men då är det jävligt konstigt att jag både skriver och brer mackan med högerhanden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att utgå ifrån att alla, eller ens många, invandrare vill Sverige och dess medborgare illa är väl nästan definitionen av att ha taskig människosyn.

Nu har jag gjort roligare saker än att hänga här sista timmen, men skrev Henber det eller? Vet inte om jag orkar läsa ikapp.

*************

Det enda jag kan säga ytterligare i ämnet är att jag är helt övertygad om att

SD får minst 25% av rösterna under vår livstid. Det är oerhört många fler än

de 5-6% som röstade på dem senast som funderar på att göra det nu eller i

framtiden. Det räcker ju att lyssna på de äldsta och alla förstagångsväljare.

Vad tror ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag kan säga ytterligare i ämnet är att jag är helt övertygad om att

SD får minst 25% av rösterna under vår livstid. Det är oerhört många fler än

de 5-6% som röstade på dem senast som funderar på att göra det nu eller i

framtiden. Det räcker ju att lyssna på de äldsta och alla förstagångsväljare.

Vad tror ni?

Jag hoppas att resultatet i det nyliga danska valet är ett tecken på något nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hela diskussionen är ju fullständigt meningslös om man inte får diskutera varandras olika åsikter. Extra komiskt blir det ju naturligtvis när det kommer från någon som precis sagt att han vill förbjuda vissa åsikter, som påpekats.

Jag missade också debatten. Men vilken åsikt har han sagt att han vill förbjuda??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hoppas att resultatet i det nyliga danska valet är ett tecken på något nytt.

Knappast troligt, men jag visste inte ens att det hade varit val där.

*****************

Undrar vad matchen på TV4sport just nu gäller. EM-kval?

Muslimska åsikter.

Som vadå?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...