Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det är där ingen som påstått men enlig brå 2006 står dom för över 50% av alla mord våldtäkter och andra grova brott. Och de baserat på över 800 tusen beviljade uppehålls tillstånd, och deras barn jag tror nog att det bor ca 2 miljoner i sverige idag. Och etniska svenskar är ca 7 miljoner. Är dim kanske överrepresenterade ser nästan ut så. Det har inte kommit en undersökning sen dess av förklarliga själ.

Men denna diskussion handlar om sharia.

Och vad betyder det? Att invandrare är mer kriminella? Eller säger det kanske att invandrare i regel är del av en större grupp som på grund av olika saker har en större tendens att begå brott? Som till exempel social situation, arbetssituation, etc. Du kan inte bara hitta på samband och kausalitet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är inte så konstigt då vi har västvärldens absolut generösaste bidragssystem.

MEN SERIÖST!! Nu blir jag verkligen seriöst arg. Du är ju fan lika jävla sopad som sverigedemokrater.

Tror du fan mina föräldrar ville hit!? Hade dom hellre stannat i colombia (landet med världens högsta mordantal per år, hänsynslöst våld osv osv) än att ha flyttat till sverige? SVAR JA!!!!! Kan du inte se utanför ditt jävla "vi här i sverige har de så bra så alla vill hit å snylta"-skit så får du fan skylla dig själv. ALLA, verkligen ALLA colombianer jag känner i sverige hade 100% hellre velat ha stannat än att dra till det här "jävla tråkiga landet" där de blir behandlade som världens bottenskrap trots att de innan t.o.m. startat universitet och ägt banker osv.. FATTAR DU INTE ELLER!?!?

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag flydde från mitt land och möttes av skepsism och intolerans skulle jag nog inte heller älska mitt nya hemland.

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

NEJ!!!

Men hamnar man i en situation där man är utsatt negativt såklart det blir lätt för andra att utnyttja dig? Precis som du verkar ha blivit fast åt andra hållet

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

MEN SERIÖST!! Nu blir jag verkligen seriöst arg. Du är ju fan lika jävla sopad som sverigedemokrater.

Tror du fan mina föräldrar ville hit!? Hade dom hellre stannat i colombia (landet med världens högsta mordantal per år, hänsynslöst våld osv osv) än att ha flyttat till sverige? SVAR JA!!!!! Kan du inte se utanför ditt jävla "vi här i sverige har de så bra så alla vill hit å snylta"-skit så får du fan skylla dig själv. ALLA, verkligen ALLA colombianer jag känner i sverige hade 100% hellre velat ha stannat än att dra till det här "jävla tråkiga landet" där de blir behandlade som världens bottenskrap trots att de innan t.o.m. startat universitet och ägt banker osv.. FATTAR DU INTE ELLER!?!?

Jag har själv colombianer i familjen och är själv andra generations invandrare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

Som sagt, du är en idiot och jag kommer inte lägga någon mer energi på att försöka få dig att förstå det.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

Vem har sagt att det är ok att spränga sig? Är du dum på riktigt eller är det ett retoriskt grepp?

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN SERIÖST!! Nu blir jag verkligen seriöst arg. Du är ju fan lika jävla sopad som sverigedemokrater.

Tror du fan mina föräldrar ville hit!? Hade dom hellre stannat i colombia (landet med världens högsta mordantal per år, hänsynslöst våld osv osv) än att ha flyttat till sverige? SVAR JA!!!!! Kan du inte se utanför ditt jävla "vi här i sverige har de så bra så alla vill hit å snylta"-skit så får du fan skylla dig själv. ALLA, verkligen ALLA colombianer jag känner i sverige hade 100% hellre velat ha stannat än att dra till det här "jävla tråkiga landet" där de blir behandlade som världens bottenskrap trots att de innan t.o.m. startat universitet och ägt banker osv.. FATTAR DU INTE ELLER!?!?

Hear, hear!

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

Jag börjar faktiskt lacka ur rejält på dig 😏 Och folk undrar varför i helvete SD kom in i riksdagen :rolleyes:😏 Det är liksom inte en stort mysterium när man hör åsikter som dessa.

Men jag ställer mig på Fiddens sida, lägger ner den här diskussionen och tänker istället gå och handla mjölk 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

NEJ!!!

Men hamnar man i en situation där man är utsatt negativt såklart det blir lätt för andra att utnyttja dig? Precis som du verkar ha blivit fast åt andra hållet

Det beror nog på vart man bor i landet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker vi kan förbjuda svenskar i sverige när vi ändå är på g! Jag menar, kan ju inte ha massa främlingsfientliga i en så fin väststat som sverige!

...som dessutom har det mest generösa bidragssystemet i väääääärlden! 😆

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Min tes är uppenbarad

1. Jag har gång på gång sagt att jag inte är rasist eller sd

2. Jag har aldrig talat om att förbjuda hela islam. Utan bara det mest extrema.

3. Nu börjar ni köra med att jag har en taskig människosyn, då jag sagt flera gånger att det inte handlar om att dra alla över en kant.

4. Och givetvis alla som flytt från krig osv skall givetvis erbjudas medborjarskap osv. Men endast 2-5 % är vad som unhcr definerar som flykting.

Och vill ni tro en massa om mig så varsegod

Link to comment
Dela på andra sajter

En negerboll är väl given!

😆

Fan, jag vet inte om jag vågar gå och handla mjölk nu. Risken är överhängande att det står en självmordsbombare nere vid Hemköp och bara väntar på att få spränga sig och halva kvarteret åt helvete 😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Du det där var glöttigt skrivet. Jag förstår inte hur du kan tycka att man inte skall vara skeptisk och intollerant mot sådana som vill oss illa. Det här handlar inte om att dra alla över en kant. Men ok så om dom möter det du skrev är det då ok att spränga sig till döds i stockholm och ta en massa oskyldiga med sig. För han var arg?På landet som betalar hans mat och hyra?

Inte? xD Pazo, har du sprängt några svennar på sistone?

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Jag har gång på gång sagt att jag inte är rasist eller sd

2. Jag har aldrig talat om att förbjuda hela islam. Utan bara det mest extrema.

3. Nu börjar ni köra med att jag har en taskig människosyn, då jag sagt flera gånger att det inte handlar om att dra alla över en kant.

4. Och givetvis alla som flytt från krig osv skall givetvis erbjudas medborjarskap osv. Men endast 2-5 % är vad som unhcr definerar som flykting.

Och vill ni tro en massa om mig så varsegod

Jag tror ingenting men jag börja förstå desto mer 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...