CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Så är det! Dessutom är städa ett kvinno-göra. 😑 Mm. Då kanske du borde komma hit och fixa det då'rå 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Mm. Då kanske du borde komma hit och fixa det då'rå 😑 Bara om jag får ligga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Bara om jag får ligga. Bara om du bäddar rent efter dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Bara om du bäddar rent efter dig. Fair enough. Bara du köper blommor, mister. Jag är inte SÅ lättfotad! Meh, who am I kidding. Jag är en man-whore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Fair enough. Bara du köper blommor, mister. Jag är inte SÅ lättfotad! Meh, who am I kidding. Jag är en man-whore. Yep'r 😑 Men det finns hjälp att få. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Yep'r 😑 Men det finns hjälp att få. Jag vill inte ha hjälp, jag vill ha fitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Jag vill inte ha hjälp, jag vill ha fitta. Damn, you're really on the prowl now. I Längsta lär du då fan inte hitta någon 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Damn, you're really on the prowl now. I Längsta lär du då fan inte hitta någon 😛 Fan. Jag får gå tillbaks till Malmskillnadsgatan då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Ger de ut böcker? Nej. Tänkte fråga om det där med privatkopieringsavgiften som det talats om i en tråd här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 (redigerat) Fan. Jag får gå tillbaks till Malmskillnadsgatan då. Klä dig varmt, Micke. Det börjar bli kallt om nätterna. Redigerat 22 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Klä dig varmt, Micke. Det börjar bli kallt om nätterna. Dit jag ska är kläder onödiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Nu har jag lagt in tvätt i två tvättmaskiner. Har läst alla reklamblad. Det tog ett par timmar. Poängpromenad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Lars Vilks är portad från Bokmässan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Dit jag ska är kläder onödiga. Hagfors? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Hagfors? Är det där din mamma bor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Fast Vilks hotar med att skita i portningen och istället klä ut sig till oigenkännlighet. Fyra män misstänks för mordförsök på honom, men en av dem har de fortfarande inte hittat. Och en av de tre anhållna ska de nog släppa. På mitt förra jobb diskuterades det om vilket som värst: att Vilks gjort karikatyrer eller att han blivit mordhotad. Jag la mig inte i diskussionen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Man föds med lidande och skriker ut sin avsky direkt redan första minuten. Sedan blir det bara värre och värre. Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Lars Vilks är portad från Bokmässan. mm hörde om det. Man ska tydligen vara orolig för attacker mot Vilks som skulle kunna drabba även besökare. Är det där din mamma bor? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 På mitt förra jobb diskuterades det om vilket som värst: att Vilks gjort karikatyrer eller att han blivit mordhotad. Jag la mig inte i diskussionen. Det kanske var det allra värsta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Dollarn är väldigt nära 7kr nästan blivit 1kr dyrare på ett litet tag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 När taxametern slagits på försvinner allt i regnet utan spår. När taxametern slagits på försvinner alltid regnet utan spår. jag vet inte riktigt vilket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Det kanske var det allra värsta? Ja, fast jag lägger mig inte i det nu heller. Det enda jag kan säga är att Vilks verkar road och inte oroad av att mässan kan komma att utrymmas om han kommer dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 När taxametern slagits på försvinner allt i regnet utan spår. När taxametern slagits på försvinner alltid regnet utan spår. jag vet inte riktigt vilket. Tror på första. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 På lördag ska jag träffa min KK. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 När taxametern slagits på försvinner allt i regnet utan spår. När taxametern slagits på försvinner alltid regnet utan spår. jag vet inte riktigt vilket. Det första gäller. Om det inte är första tisdagen i var tredje månad (dvs mars, juni, september eller december) mellan kl 09.15 och 11.20 och dagens först nämnda namnsdagsbarn då har ett namn som slutar på E eller möjligen I, men då i så fall bara om det finns ett h i namnet också. På lördag ska jag träffa min KK. ☺️ Om det blir barn blir det Ku Klux klan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Grahn har nog inte spelat gitarr ännu idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Undra vad som hänt om han ritat jesus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Undra vad som hänt om han ritat jesus? Ingenting, eftersom kristna är goda och muslimer är onda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Ingenting, eftersom kristna är goda och muslimer är onda. Hehe 🙂 ja vi kan vara överrens om att det inte är någon slags fredens religion som dom så gärna vill påstå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts