Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 (redigerat) Vad väntar du på då 🙂 Eller du är sugen på förhållande? Ett förhållande har både för och nackdelar, och efter att ha vari gift i några år så är nackdelarna större än fördelarna 🙁 Det var ett dystert sätt att se på saken. xD Jag kanske inte har världens erfarenhet, men nästan två år genom mitt första seriösa förhållande tyckte jag nästan lika mycket om det som när vi först träffades. Men bara nästan. 😄 Fan... Hon var faktiskt snygg. Brukar inte digga samma brudar som du, men här... 🥰 Jag vet inte om jag vill ha förhållande. EDIT: KAN DEN SLUTA LÄGGA IHOP MINA FUCKING INLÄGG"!!!! Studio Forum är patetiskt dåligt just nu. Och det inlägget lade den också in. xD Undrar hur många som får plats? En gång till? Och igen? Och nu igen? Vad har hänt med flod-kontrollen? 😳 Kan det här pågå i all evighet? Studio Forum kan syyyyyyga min styyyyva kyyyyyyk. Nu ger jag mig... Redigerat 22 september 2011 av Micke H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Det var ett dystert sätt att se på saken. xD Jag kanske inte har världens erfarenhet, men nästan två år genom mitt första seriösa förhållande tyckte jag nästan lika mycket om det som när vi först träffades. Men bara nästan. 😄 Efter nästan 10 år med samma kvinna och 2 barn är det ibland inte fullt så kul 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Efter nästan 10 år med samma kvinna och 2 barn är det ibland inte fullt så kul 🙂 Fair enough, du har isåfall betydligt mer erfarenhet än mig. Och barn skulle jag inte ta i med en tång. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Kanske med två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Efter nästan 10 år med samma kvinna och 2 barn är det ibland inte fullt så kul 🙂 Och vem fan har sagt att det ska vara kul jämt? @Dingis: riktigt snygg tjej! Hej Längsta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Tråkigt att plugga på dan. Roligare på kvällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Antioxidanter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ironman Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Och vem fan har sagt att det ska vara kul jämt? Det har jag faktiskt sett på tv och i en massa filmer 🙂 Så det bara måste vara så eller 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 notariatindex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Det har jag faktiskt sett på tv och i en massa filmer 🙂 Så det bara måste vara så eller 🙂 🙂 notariatindex Tenta imorrn va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Tenta imorrn va? Anagram av "antioxidanter". torvan i tarmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Anagram av "antioxidanter". torvan i tarmen Jo jag vet Tonarv i en tarm (äsch) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 hej sadam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Tja CHAE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Hey Micke, Micke hey. Micke du e' helt okej, hey Micke! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Hey Micke, Micke hey. Micke du e' helt okej, hey Micke! ☺️ 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 😊 Läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Efter nästan 10 år med samma kvinna och 2 barn är det ibland inte fullt så kul 🙂 Man föds med lidande och skriker ut sin avsky direkt redan första minuten. Sedan blir det bara värre och värre. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Läget? Jofan, det är fiiin-fiiint. ☺️ Själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Någon har gjort inbrott i husets tv-skåp. What's the bloody point? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Jofan, det är fiiin-fiiint. ☺️ Själv? Tack bra! Jag borde ju verkligen städa men... "Gör inte det idag, det du kan skjuta upp till morgondagen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 september 2011 Trådstartare Dela Postat 22 september 2011 Jag ska träffa Copyswede. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 hej sadam Va dårå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Jag ska träffa Copyswede. Ger de ut böcker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 😆 PS Den kunde du ju smälla in i förfulningstråden, sadam. Iofs så håller jag med dig. Hitler hade sysslat med reklam på något sätt om han hade levt idag. My God, du är inte så snett ute där alltså 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Va dårå? Bakom dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 september 2011 Dela Postat 22 september 2011 Tack bra! Jag borde ju verkligen städa men... "Gör inte det idag, det du kan skjuta upp till morgondagen" Så är det! Dessutom är städa ett kvinno-göra. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts