Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

BU!

Kan inte sova.

Det är märkligt det där med musik och skapande.

Nu är jag klar med mixningen av EP:n som sagt. Väntar på att Yllet ska godkänna. Okej, good riddance och så jävla skönt att ha den där EP:n ur vägen. Samtidigt så blir jag lite rastlös av att inte ha något nytt projekt. Men det har jag ju. Jag har massor av material. Sju låtar är nästan klara och jag har redan skissat på en "fullängdare". Alltså, klara i den bemärkelsen att de är arrade, inspelade och till 50% mixade. Samtidigt som det är skönt att "slippa" musiken och skapandet så saknar jag det så jävla mycket och måste nästan jämt ha någonting att mixa på. någonting att spela in. någonting att göra. Fan.

Det är märkligt det där med musik och skapande.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det värsta med facebook är att folk tycker att dom måste delge hela mänskligheten vad dom hittar längst uppe i röven på sej själva.

Och Twitter är likadant eller ännu värre.

Läste om ett bokförlag som använde sig av sådant i allt väsentligt i kontakten med sina författare.

Om man inte använde det frekvent var man inget för dem stod det. Tiderna förändras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Twitter är likadant eller ännu värre.

Läste om ett bokförlag som använde sig av sådant i allt väsentligt i kontakten med sina författare.

Om man inte använde det frekvent var man inget för dem stod det. Tiderna förändras.

Ja det är en riktning i fel håll tycker jag. Och inom en snar framtid tror jag även att forum som detta kräver att man loggar in via facebook så man inte är "anonym" längre.

Jag läste vad du skrivit i gitarr nilssons hatar sin röst tråd. Bra som vanligt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är nog inte intresserad av ett förhållande. Hon vill nog bara ligga.

Vad väntar du på då 🙂

Eller du är sugen på förhållande?

Ett förhållande har både för och nackdelar, och efter att ha vari gift i några år så är nackdelarna större än fördelarna 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...