Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 bilder som folk lägger upp har blivit större....i själva flödet alltså, så Ja nu är dom ju gigantiska! Hatar verkligen att det är så tråkigt på tv vid den här tiden. Då måste man kolla på seinfeld via dator och det är lite jobbigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Är dock osäker på vad det betyder i ett rent anonymitetsperspektiv. Om jag likear t.ex din status dingis, då är ju frågan om alla ser det eller bara våra gemensamma vänner (nu förutsätter jag att du har låst profil). Annars känns det ju lite sådär ifall såna saker skulle göra att "friends of friends" får tillgång till något man egentligen satt på "friends only". Jag tror att alla mina vänner kan se vilka som likar mina grejer. Och om du kommenterar på min status kan mina vänner se det. Men dina egna publikationer är jag rätt säker på att ingen jävel kan se som du inte sagt får se dem. Men som sagt, det är inget nytt. Ja, man undrar ju när man själv ska få den nya designen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 bilder som folk lägger upp har blivit större....i själva flödet alltså, så fast de har också blivit lite beskärda och ligger på ett lite konstnärligt sätt sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Jag tror att alla mina vänner kan se vilka som likar mina grejer. Och om du kommenterar på min status kan mina vänner se det. Men dina egna publikationer är jag rätt säker på att ingen jävel kan se som du inte sagt får se dem. Men som sagt, det är inget nytt. Ja, man undrar ju när man själv ska få den nya designen... Jag menar väl snarare såhär: A och B är vänner B och C är vänner A och C är inte vänner C har låst profil B likear C:s status Ser A det? För ser A att B likear C:s status så kan ju A även se vad statusen är (eller?). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Ja just D! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 bra, jag behövde en tydlig signatur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 (redigerat) Jag menar väl snarare såhär: A och B är vänner B och C är vänner A och C är inte vänner C har låst profil B likear C:s status Ser A det? För ser A att B likear C:s status så kan ju A även se vad statusen är (eller?). Kan jag inte svara på på rak arm... det är så få som har helt låst profil så jag vet inte. Jag kan inte dra mig till minnes att jag har stött på att det har kommit upp något sånt och sen tas man till en låst profil när man klickar på det... Det kanske är så då att såna likes inte dyker upp hos de som inte är vän med C. Sen så enligt konjugatregeln ungefär så får man ju (A + B )(B + C) = AB + 2B² + AC, så men jag vet inte Redigerat 21 september 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Vilken ära! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Sen så enligt konjugatregeln ungefär så får man ju (A + B )(B + C) = AB + 2BB + AC, så men jag vet inte 2BB? Inget BC? Gör om gör rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 2BB? Inget BC? Gör om gör rätt. JAG ÄNDRA JU SEN JU men fortfarande fel hehehehhe ab + ac + bb + bc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 JAG ÄNDRA JU SEN JU men fortfarande fel hehehehhe ab + ac + bb + bc Så ja. Nu var det bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 JA och bb kan skrivas b² Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 du e så smart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 ja vet jag kan massor typ 2+2+2+2+2+2+2+2+=16 o typ e^(i*pi)<3 o namedroppa skitmånga filosofer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 (redigerat) Men det har väl ändå inget med konjugatregeln att göra? (det första alltså) Redigerat 21 september 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 du e oxå smart killis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 jag kan inte sånt därnt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men det har väl ändå inget med konjugatregeln att göra? (det första alltså) "ungefär" sa jag ju. Hur går det med "deduktionsspole"-vitsen? Jag litar på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Jag kan bara C7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 det är ju ungefär som att säga att enligt pytagoras sats ungefär får man 1+1=2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 det är ju ungefär som att säga att enligt pytagoras sats ungefär får man 1+1=2. Ja, men bara ungefär som att säga det. DNA består ungefär av adenin, thymin, glutamat och cesium. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Nu ska jag se på hasseåtagefilm. Äppelkriget. Påminner mig om hur pruttig jag blir av äpplen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Ja, men bara ungefär som att säga det. DNA består ungefär av adenin, thymin, glutamat och cesium. du sysslar nog med för mycket kvasivetenskap... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 exakt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 pluttifikationstabellen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 du sysslar nog med för mycket kvasivetenskap... Nej, kvasarvetenskap. Gonatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men va f... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 det är han ena gitarristen i bob hund va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 venne snart 23000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts