Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nu tycker jag iofs inte nya designen är så jobbig, det var i början när jag trodde det bara var top news och den enda most recent-versionen man kunde få var i form av tickern. Däremot vill man ju inte hålla på och kommentera saker och likea och greja för då basunerar man ju ut det till alla ens vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom är det ju det hela grejen med listor är till för. Du gör en lista med bara dina närmaste som du har som default till exempel.

Jag gjorde en lista innan listor blev en stor grej (innan det blev coolt 😎 ) med släkt och sånt äckligt som jag exkluderar från mycket.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom är det ju det hela grejen med listor är till för. Du gör en lista med bara dina närmaste som du har som default till exempel.

Jag gjorde en lista innan listor blev en stor grej (innan det blev coolt 😎 ) med släkt och sånt äckligt som jag exkluderar från mycket.

Men jag vill inte se bara mina närmaste. Dom har jag ju koll på ändå. Jag har också alla i listor sen tidigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du kan ju ha inställt på att se alla, men för den skull bara posta till listan med dina närmaste.

Men jag menar inte så. Jag menar att om jag likear något pazo skrivit så ser alla mina vänner att jag har likeat hans status. Svarar jag på en wall post ser alla att jag har gjort det. Förut har ju alla förvisso kunnat läsa wall posts på min wall, men då har dom fått jobba lite för det i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jag menar inte så. Jag menar att om jag likear något pazo skrivit så ser alla mina vänner att jag har likeat hans status. Svarar jag på en wall post ser alla att jag har gjort det. Förut har ju alla förvisso kunnat läsa wall posts på min wall, men då har dom fått jobba lite för det i alla fall.

Fast som sagt, under top news har sånt synts hela tiden, för mig iaf. Jag har stalkat iBella massor genom att se varenda rörelse hon gör, varenda statuslike, varenda kommentar på någon video. Samma sak med DIG!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är dock osäker på vad det betyder i ett rent anonymitetsperspektiv. Om jag likear t.ex din status dingis, då är ju frågan om alla ser det eller bara våra gemensamma vänner (nu förutsätter jag att du har låst profil). Annars känns det ju lite sådär ifall såna saker skulle göra att "friends of friends" får tillgång till något man egentligen satt på "friends only".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...