Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Alltså den där tickern är ju inte kul när folk fyller år (inget illa menat fidden). Men när folk ska svara/likea folks wall posts... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Fan nu vart jag sugen på att göra harsh noise. ...med hjälp av din kropp? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 ...med hjälp av din kropp? 😕 Med hjälp av elektroniK Jag ser ingen ticker!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Alltså den där tickern är ju inte kul när folk fyller år (inget illa menat fidden). Men när folk ska svara/likea folks wall posts... Mouahahaaaa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Mouahahaaaa Du likeade ju "bara" så då gick det fort för då kom allt samtidigt. Nu är det en annan snubbe som svarar på alla och då hinner det ju komma massa annat däremellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Fejjan ser lustig ut nu ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men är det BARA jag som inte har någon ticker?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 the hives - ticker ticker boom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 jag har ingen ticker, bara en lite annorlunda news feed än tidigare. tickern som fanns en kort period tidigare var ju bara jobbig. den som jag har nu är helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 ticker tac Såhär ser det ut för mig: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Dom där jävla listorna är ju förbanant jobbiga också btw. Förut var det lätt att hålla koll så att allt var läst på sidan där. Men nu har jag ju gett upp. Och så har jag en lista med bara Pazo i. Kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 japp, den tickern har jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men vafan! Dom gick ju ta bort 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Såhär ser det ut för mig: Okej, så ser det verkligen inte ut för mig: Du har ju inte ens top news och most recent ju! ("à la une" och "plus récentes") Listorna fattar jag inte riktigt men det skapades inga av sig självt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Är tickern den där skiten till höger? Det försvinner nog tillsammans med reklamen pga ett greasemonkey-skript. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Det är ju avsaknaden av top news och most recent som är hela grejen. Jag vill bara ha most recent. Nu är det både och. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Jag brukar växla mellan båda hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Nu tycker jag iofs inte nya designen är så jobbig, det var i början när jag trodde det bara var top news och den enda most recent-versionen man kunde få var i form av tickern. Däremot vill man ju inte hålla på och kommentera saker och likea och greja för då basunerar man ju ut det till alla ens vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 För det gjorde man ju inte tidigare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 För det gjorde man ju inte tidigare... NEJ säger jag. Haha. Har aldrig sett nått liknande förut iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 (redigerat) Dessutom är det ju det hela grejen med listor är till för. Du gör en lista med bara dina närmaste som du har som default till exempel. Jag gjorde en lista innan listor blev en stor grej (innan det blev coolt 😎 ) med släkt och sånt äckligt som jag exkluderar från mycket. Redigerat 21 september 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Dessutom är det ju det hela grejen med listor är till för. Du gör en lista med bara dina närmaste som du har som default till exempel. Jag gjorde en lista innan listor blev en stor grej (innan det blev coolt 😎 ) med släkt och sånt äckligt som jag exkluderar från mycket. Men jag vill inte se bara mina närmaste. Dom har jag ju koll på ändå. Jag har också alla i listor sen tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men jag vill inte se bara mina närmaste. Dom har jag ju koll på ändå. Jag har också alla i listor sen tidigare. Men du kan ju ha inställt på att se alla, men för den skull bara posta till listan med dina närmaste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men du kan ju ha inställt på att se alla, men för den skull bara posta till listan med dina närmaste. Men jag menar inte så. Jag menar att om jag likear något pazo skrivit så ser alla mina vänner att jag har likeat hans status. Svarar jag på en wall post ser alla att jag har gjort det. Förut har ju alla förvisso kunnat läsa wall posts på min wall, men då har dom fått jobba lite för det i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Men jag menar inte så. Jag menar att om jag likear något pazo skrivit så ser alla mina vänner att jag har likeat hans status. Svarar jag på en wall post ser alla att jag har gjort det. Förut har ju alla förvisso kunnat läsa wall posts på min wall, men då har dom fått jobba lite för det i alla fall. Fast som sagt, under top news har sånt synts hela tiden, för mig iaf. Jag har stalkat iBella massor genom att se varenda rörelse hon gör, varenda statuslike, varenda kommentar på någon video. Samma sak med DIG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Är dock osäker på vad det betyder i ett rent anonymitetsperspektiv. Om jag likear t.ex din status dingis, då är ju frågan om alla ser det eller bara våra gemensamma vänner (nu förutsätter jag att du har låst profil). Annars känns det ju lite sådär ifall såna saker skulle göra att "friends of friends" får tillgång till något man egentligen satt på "friends only". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 Fast som sagt, under top news har sånt synts hela tiden, för mig iaf. Jag har stalkat iBella massor genom att se varenda rörelse hon gör, varenda statuslike, varenda kommentar på någon video. Samma sak med DIG! Oj. Och här står jag med byxorna nere. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2011 Dela Postat 21 september 2011 bilder som folk lägger upp har blivit större....i själva flödet alltså, så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts