Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Ok. Jag kom inte ihåg att jag läste något särskilt om detta med förlagskontakter första gången jag läste denna bok. Och nu för knappt ett par timmar sedan så läste jag bara en del av boken online. Jag har den inte själv.

Vad skrev de om förlagskontakter?

Mest självklarheter, som sagt. Du kan läsa själv: http://ifile.it/xrigj2/ebooksclub.org__How_Not_to_Write_a_Novel__200_Classic_Mistakes_and_How_to_Avoid_Them__A_Misstep_by_Misstep_Guide.l_53x3563t5xknxkt.pdf

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag installerar Claustrophobic EZX®

Frågan e bara vafan ja ska me de te... 😑

Fuck knows. Fast iofs; hellre det än Twisted kit. Det låter rövmos 😏 Själv har jag bara Nashville 🥰 Jazz 🥰 och Vintage (lite) 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Fuck knows. Fast iofs; hellre det än Twisted kit. Det låter rövmos 😏 Själv har jag bara Nashville 🥰 Jazz 🥰 och Vintage (lite) 🥰

OKAY!! ☺️😄

Jag har även Vintage Rock. Gillar baskaggen som fan! 🥰

...fast jag har ju även SD2 och vill ha Vintage trummorna dit men då vart ja tvungen att installera EZdrummer.

Så jävla jobbigt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

OKAY!! ☺️😄

Jag har även Vintage Rock. Gillar baskaggen som fan! 🥰

...fast jag har ju även SD2 och vill ha Vintage trummorna dit men då vart ja tvungen att installera EZdrummer.

Så jävla jobbigt! 😄

Jäääh, gillar också kicken i Vintage. Även i jazzkitet är den guld.

Vad anser du vara fördelerna med SD gentemot EZ? Än så länge så länge så kalrar jag mig med EZ men jag venne 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäääh, gillar också kicken i Vintage. Även i jazzkitet är den guld.

Vad anser du vara fördelerna med SD gentemot EZ? Än så länge så länge så kalrar jag mig med EZ men jag venne 😕

För egen del så gillar jag SD2 pga att det finns fler möjligheter att mixa och greja med soundet och så laddas trumkiten in snabbare i SD2. Ljudmässigt vet jag inte riktigt. EZ är betydligt enklare och går ju att skicka iväg ljuden på egna kanaler ändå om man vill pilla extra...

SÅ mitt svar är:

Dags för en kopp fika. 🥰

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

För egen del så gillar jag SD2 pga att det finns fler möjligheter att mixa och greja med soundet och så laddas trumkiten in snabbare i SD2. Ljudmässigt vet jag inte riktigt. EZ är betydligt enklare och går ju att skicka iväg ljuden på egna kanaler ändå om man vill pilla extra...

SÅ mitt svar är:

Dags för en kopp fika. 🥰

I 2nd that!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...