SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag har läst igenom dess lista för ett bra tag sedan och då gav den mig inget och heller nu när jag gjorde en del av samma sak som hastigast. Jag har även läst böcker om hur man ska skriva och sett att det går en skrivkurs i september, men när jag läste igenom momenten så var det sånt jag redan kunde. Alla svar från förlag jag fått styrker ju detta också. Du kanske är överkvalificerad.
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Han tycker säkert fortfarande att han är klipskast på studio forum. 😆
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag trodde jag blivit avstängd, eller tråden borttagen, fick hela tiden ett felmeddelande att denna tråden inte exicterade
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Kvinnor och barn först! 😳😆 Jag trodde jag blivit avstängd, eller tråden borttagen, fick hela tiden ett felmeddelande att denna tråden inte exicterade Det gör den inte heller 😮
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 (redigerat) Såg precis en kortdokumentär om Ed Gein på Tuben nyss.. Bra skit 😑 Första delen: http://www.youtube.com/watch?v=lrqzkd_0sEI&feature=player_detailpage Redigerat 21 september 2011 av CHAE
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Kvinnor och barn först! 😳😆 Det gör den inte heller 😮 Jag fick även intrycket att hela ot delen var borta? Eller så är det min feberfrossa som såg något annat
Neosus Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 De va då faan va de buffrar. Går ju inte att titta på AdamLive på tv3play... 😠 Men alla andra program går bra att titta på.. 🤪
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 De va då faan va de buffrar. Går ju inte att titta på AdamLive på tv3play... 😠 Men alla andra program går bra att titta på.. 🤪 Conspiracy in progress 😮
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag fick även intrycket att hela ot delen var borta? Eller så är det min feberfrossa som såg något annat Vad heter din feberfrossa? Spekulation: Jörgen?
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Vad heter din feberfrossa? Spekulation: Jörgen? Jörgen ?
Overkill Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Köpte alvedon som ska stoppa in i röven. Det var väl onödigt.
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Köpte alvedon som ska stoppa in i röven. Det var väl onödigt. 😆 Grattis!
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Grattis till följande vinst i bolaget Vinstinformation Spel Speldag Vinstdag Vinst Lotto Ons 2011-09-17 2011-09-21 93 kr
Dingbats Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Grattis till följande vinst i bolaget Vinstinformation Spel Speldag Vinstdag Vinst Lotto Ons 2011-09-17 2011-09-21 93 kr Får man ut pengarna i sprit?
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Får man ut pengarna i sprit? Ja:) @Chae En stor musik kedja har en fleabass flea street på erbjudande, är den något att hänga i granen Jag iofs jävligt nöjd med min cort gb34 a
SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag fick även intrycket att hela ot delen var borta? Eller så är det min feberfrossa som såg något annat Vi kanske är spöken allihop.
SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 De va då faan va de buffrar. Går ju inte att titta på AdamLive på tv3play... 😠 Men alla andra program går bra att titta på.. 🤪 Och vad är problemet?
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 (redigerat) Ja:) @Chae En stor musik kedja har en fleabass flea street på erbjudande, är den något att hänga i granen Jag iofs jävligt nöjd med min cort gb34 a Jag vete fan om det är så jätteJÄTTEbra att hänga en elektrifierad basgitarr i grahnen men såatteeeeh... :erik: Men om du är nöjd med din cort så kör på den fortsättningsvis också 🙂 Dingis: såg din signatur nu 😆🥰 Redigerat 21 september 2011 av CHAE
Neosus Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag vete fan om det är så jätteJÄTTEbra att hänga en elektrifierad basgitarr i grahnen men såatteeeeh... Men hallÅÅÅ DÄÄÄÄRR!!! 😠 :angry: ...han får gärna hänga på en basgitarr. 😑😱 *hytter med näven*
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 (redigerat) Men hallÅÅÅ DÄÄÄÄRR!!! 😠 :angry: ...han får gärna hänga på en basgitarr. 😑😱 Okej, han får hänga den i grenen på dig... 😑😊 "Antal inlägg: 808" 🥰 Redigerat 21 september 2011 av CHAE
debatt Postat 21 september 2011 Trådstartare Postat 21 september 2011 Det var lite tips i slutet av How not to... som handlade om kontakten med förlag också. Men de kändes ganska självklara. Förresten undrar jag om inte de förlagen som tackat nej för att det var fel genre inte borde kunna föreslå förlag som kan tänkas passa bättre? Ok. Jag kom inte ihåg att jag läste något särskilt om detta med förlagskontakter första gången jag läste denna bok. Och nu för knappt ett par timmar sedan så läste jag bara en del av boken online. Jag har den inte själv. Vad skrev de om förlagskontakter? Tidigare kan det ha funnits en välvilja hos förlagen att delge råd om andra förlag helt gratis. Men bokbranschen är en krympande marknad och jag har inte fått några i alla fall. Dessutom, om de är det minsta rädda för att ha tackat nej vill de säkert inte hänvisa till någon annan och därmed göra en historisk blunder.
Recommended Posts