Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Jag har läst igenom dess lista för ett bra tag sedan och då gav den mig inget och heller nu när jag

gjorde en del av samma sak som hastigast. Jag har även läst böcker om hur man ska skriva och sett att

det går en skrivkurs i september, men när jag läste igenom momenten så var det sånt jag redan kunde.

Alla svar från förlag jag fått styrker ju detta också.

Du kanske är överkvalificerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja:)

@Chae

En stor musik kedja har en fleabass flea street på erbjudande, är den något att hänga i granen

Jag iofs jävligt nöjd med min cort gb34 a

Jag vete fan om det är så jätteJÄTTEbra att hänga en elektrifierad basgitarr i grahnen men såatteeeeh...

:erik:

Men om du är nöjd med din cort så kör på den fortsättningsvis också 🙂

Dingis: såg din signatur nu 😆🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallÅÅÅ DÄÄÄÄRR!!! 😠 :angry:

...han får gärna hänga på en basgitarr. 😑😱

Okej, han får hänga den i grenen på dig... 😑😊

"Antal inlägg: 808" 🥰

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var lite tips i slutet av How not to... som handlade om kontakten med förlag också. Men de kändes ganska självklara.

Förresten undrar jag om inte de förlagen som tackat nej för att det var fel genre inte borde kunna föreslå förlag som kan tänkas passa bättre?

Ok. Jag kom inte ihåg att jag läste något särskilt om detta med förlagskontakter första gången jag läste denna bok. Och nu för knappt ett par timmar sedan så läste jag bara en del av boken online. Jag har den inte själv.

Vad skrev de om förlagskontakter?

Tidigare kan det ha funnits en välvilja hos förlagen att delge råd om andra förlag helt gratis. Men bokbranschen är en krympande marknad och jag har inte fått några i alla fall. Dessutom, om de är det minsta rädda för att ha tackat nej vill de säkert inte hänvisa till någon annan och därmed göra en historisk blunder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...