Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej Lax! 😄 Kul att höra från dig igen. Spännande saker du varit med om, lät ju underbart, håller verkligen tummarna jag med. ☺️ Tråkigt me mobben, nycklarna och dagboken, visste förresten inte att du skrev det.

edit, förlåt för edit.

Edit-mannen delux! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, en heeelt annan grej, Laxen: du nämnde någonting om typ moodmusic för era spelkvällar? Meckar du/ni ihop dem själva eller? Dagens tips blir i vilket fall: Alien, Aliens och Alien 3-soundtracken! 🙂

Fast det kanske inte synkar mot era spelkampanjer (D&D?)

Alien-soundtracket har redan gått varmt! Liksom dito från Conan och vissa låtar från batman. Brukar sitta med spotify ( OBS - betalversionen! 🙂 ) och dj:a.

Favoriten för atmosfärisk spänning är annars bandet Murcof. Lyssna t.ex på spring in the artificial gardens och tänk dig några rollpersoner som vandrar på ett slagfält dagen efter. Har en gammal lista jag svängde ihop, då var det ett smygigt och psykologiskt äventyr i en pestsmittad stad:

rollspel
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är basisten i detta band:

Fantastiskt bra.

Fantastiskt jobbigt att jag känner igen den där skäggiga snubben som står och lyssnar men går efter en stund, är det en kändis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att sångaren Hunt påminde om Leo som hängde här på forumet förr i tiden, till utseendet alltså.

Fast kanske av annat kön.

Titta inte sådär konstigt på mig!

Bra låt förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...