Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Ja det är tråkigt rip

3485 st bidrag inskickade till melodifestivalen

Edit 3485

Ja, och jag har inte ett enda bidrag 😮😑

Det är en väldans massa som gör musik, men jag tror det blir samma namn på låtskrivarna i tävlingarna som det brukar vara

Mm. Jag skickade in ett bidrag för en jävla massa år sedan. Det kom nu givetvis inte med men det var kul att skicka in men jag fick vare sig hälsa till någon, en t-shööööört på posten eller önska en låt though 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast undra om man inte ska försöka ragga till det lite på en snygg tjej med långt mörkt hår och oidentifierbart utländskt påbrå och ball tygpåse och som verkar relativt solitär och stod bredvid mig i väntan på tunnelbanan idag fast utan att jag gjorde ens en mental ansats till handling eftersom jag tyckte det kändes lönlöst och inte såg vart det skulle leda och som är uppskattningsvis mellan tjugotre och tjugosju år. Eller det kanske är onödigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, och jag har inte ett enda bidrag 😮😑

Mm. Jag skickade in ett bidrag för en jävla massa år sedan. Det kom nu givetvis inte med men det var kul att skicka in men jag fick vare sig hälsa till någon, en t-shööööört på posten eller önska en låt though 😠

Ok jag kommer skicka in tills nästa år om det blir några fler ggr. Dom kunde ju i alla fall skickat något till dig. Men hinner dom med att lyssna på allt eller bobby, kempe kör i ytterfilen till björkman och vi andra kör i väggrenen med en massa vägarbete ivägen.

Btw fick nya 4sound/musikbörsen tidningen idag

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast undra om man inte ska försöka ragga till det lite på en snygg tjej med långt mörkt hår och oidentifierbart utländskt påbrå och ball tygpåse och som verkar relativt solitär och stod bredvid mig i väntan på tunnelbanan idag fast utan att jag gjorde ens en mental ansats till handling eftersom jag tyckte det kändes lönlöst och inte såg vart det skulle leda och som är uppskattningsvis mellan tjugotre och tjugosju år. Eller det kanske är onödigt.

Du blir en erfarenhet rikare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du blir en erfarenhet rikare.

Mm. Det blir jag visserligen om jag låter bli också, men de erfarenheterna har jag väl så det räcker av. Vet bara inte om det känns liksom värt det, värt allt tjafs som dyker upp i huvet och allt stök och rör man måste traggla sig igenom. Den känslan borde väl du känna igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mm. Det blir jag visserligen om jag låter bli också, men de erfarenheterna har jag väl så det räcker av. Vet bara inte om det känns liksom värt det, värt allt tjafs som dyker upp i huvet och allt stök och rör man måste traggla sig igenom. Den känslan borde väl du känna igen...

Jag var lite sarkastisk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tickern på facebook så kan alltså alla mina vänner se mina statusar/bilder/etc som vännerna likear/kommenterar på. Undra om man kan förhidnra det.

Jag tror inte man kan se någon bild som man inte har behörighet att se. När jag håller pekaren över sekretessvisaren på alla bilder som dyker upp i mitt flöde så står det överallt "vänner till X", "vänner till X och hans/hennes vänner", "alla" osv, där jag ingår. Aldrig bara "vänner till X" och så är inte jag vän med X.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...