Fidden Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 tack... nu ska jag bara väcka halsen tillräckligt för att sjukanmäla mig 😏
Pazo Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 tack... nu ska jag bara väcka halsen tillräckligt för att sjukanmäla mig 😏 *kram* 😊
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Godmorning sunshines One of the things you learn from years of dealing with drug people, is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a drug. Especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye.
SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Godmorning sunshines One of the things you learn from years of dealing with drug people, is that you can turn your back on a person, but never turn your back on a drug. Especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye. Morrn. För mycket morfin? Du måste fixa en tandläkartid.
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Har fått tid klockan 10 men hon i tlfn sa att dom kanske inte kan göra något eftersom käken har låst sig, det har spridigt sig till tänderna i överkäken, mandlarna( kan knappt svälja) plus att inatt spred det sig till höger öra också. Fruktansvärd smärta i det örat. Det som rinner från munnen luktar skit och ser ut som indisk tandorri krydda Bara inte det blir akut op på sjukhuset 🙁
Dingbats Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jaha Fidden! Grattis! Det hade jag helt missat.
Fidden Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Nu fattas det väl bara den där XKCD-strippen där någon har fel på internet, så är tråden komplett sen. Nån måste nämna hitler oxå. 🥰
Fidden Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jaha Fidden! Grattis! Det hade jag helt missat. Tack. Jag önskar mig halstabletter. Sockerfria som man inte blir dålig i magen av. Uppfinn det.
Overkill Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Grattis, i födelsedagspresent fick du ny urusel facebookdesign. 😏
Micke H Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Grattis, i födelsedagspresent fick du ny urusel facebookdesign. 😏 Alla verkar ha fått den utom jag. xD
Fidden Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 vad innebär den? är det tickern, eller är det bara de där listorna som jag redan fått?
Overkill Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 vad innebär den? är det tickern, eller är det bara de där listorna som jag redan fått? Tickern och Top News istället för Most Recent. Så tickern är most recent, men då ser man även att XX har likeat pagen YYs status.
SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Köpte en hel tidning om facebook på 140 sidor. Lärde mej ingenting. Finns det nån bra sajt där man kan lära sej eländet?
Overkill Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Köpte en hel tidning om facebook på 140 sidor. Lärde mej ingenting. Finns det nån bra sajt där man kan lära sej eländet? http://www.facebook.com är en bra start.
SadamJR Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 http://www.facebook.com är en bra start. Tack för tipset. Skulle behöva läsa om hur man kommer igång och vad man ska ha det hela till osv.
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Har varit hos tandläkaren nu, har något som heter odontogen infektion i så gott som halva ansiktet. Dunder pencilin kur sen opperera bort visdoms tand. Gonatt och Sov gott
Dingbats Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Tickern och Top News istället för Most Recent. Så tickern är most recent, men då ser man även att XX har likeat pagen YYs status. Men att XX har gillat YY:s status har jag sett så länge jag kan minnas. Och någon ticker har jag inte, bara top news och most recent (antar jag att de engelska termerna är).
Dingbats Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Eller snarare att XX har gillat XY:s status, eller tvärtom. Eller XX/XX och XY/XY.
Dingbats Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Jag har typ gett upp att ragga brudz. Eller liksom pallar inte intressera mig för det.
slejnard Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 vi längstar å grubblar på lur....ny lur eftersom min har gått sönder. telia ska få fixa en ny. en tupplur blir det åxå. 😑
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Åh fan där ser man. Dingis: det är bra att du softar. Det händer när det händer, typ 🙂
Micke H Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 (redigerat) På lunchen satt jag och påbörjade ett litet spännande medley-projekt bandet ska skriva och lära oss till en spelning om ett par månader. Först pratade dom andra om att dom ville köra en cover, för att ge folk en anledning att "komma ihåg" oss. Jag kände mig inte så jättetaggad att lira Breaking the Law eller Paranoid, så jag kom med förslaget att skriva ett big ass medley av massa kända filmlåtar och TV-spelslåtar. Till min förvåning gick det förslaget hem. ☺️ Star Wars, Simpsons, Family Guy, Super Mario och Pirates of the Caribbean är dom som är klara än så länge. Jag vill gärna få in Rederiet-temat, men jag tror det är en strid jag inte kommer vinna. xD Redigerat 21 september 2011 av Micke H
CHAE Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 På lunchen satt jag och påbörjade ett litet spännande medley-projekt bandet ska skriva och lära oss till en spelning om ett par månader. Först pratade dom andra om att dom ville köra en cover, för att ge folk en anledning att "komma ihåg" oss. Jag kände mig inte så jättetaggad att lira Breaking the Law eller Paranoid, så jag kom med förslaget att skriva ett big ass medley av massa kända filmlåtar och TV-spelslåtar. Till min förvåning gick det förslaget hem. ☺️ Star Wars, Simpsons, Family Guy, Super Mario och Pirates of the Caribbean är dom som är klara än så länge. Jag vill gärna få in Rederiet-temat, men jag tror det är en strid jag inte kommer vinna. xD Fa-an vad coolt! Det vill jag höra 😮 Vi arrade in Rederiet-temat i slutet av Paint it Black en gång ☺️
Micke H Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Fa-an vad coolt! Det vill jag höra 😮 Vi arrade in Rederiet-temat i slutet av Paint it Black en gång ☺️ 🥰 Rederiet-temat skulle vara stencoolt i en metal-version! Jag önskar jag kunde få dom andra att inse det. 😏
ironman Postat 21 september 2011 Postat 21 september 2011 Fa-an vad coolt! Det vill jag höra 😮 Vi arrade in Rederiet-temat i slutet av Paint it Black en gång ☺️ På tal om rederiet så dog beatrice dahlen idag
Recommended Posts