ironman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Nån slags resurs på låg- och mellanstadium. Bästa jobbet jag har haft, men lönen är inget vidare. Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med. Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker Mvh
Micke H Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Dagens lilla tillfredsställelse - att hinna ta kaffe PRECIIIIIIIS innan chefen. ☺️
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med. Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker Mvh Tror du missförstod min ställning lite, men ok, satsa gärna pengarna på mej.
Micke H Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Dagens lilla tillfredsställelse - att hinna ta kaffe PRECIIIIIIIS innan chefen. ☺️ Dagens lilla jävlighet - att få en utskällning för ANDRA gången av samma kund som sist för ett projekt jag INTE är inblandad i.
debatt Postat 20 september 2011 Trådstartare Postat 20 september 2011 Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med. Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker Mvh Vad vill du veta?
ironman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Tror du missförstod min ställning lite, men ok, satsa gärna pengarna på mej. Det behövs att satsas på dom som jobbar i skolan bla lärare osv
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Det behövs att satsas på dom som jobbar i skolan bla lärare osv Möjligen. Det jag har är en slags lönebidragsanställning så jag får ta det som det kommer.
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Dagens lilla jävlighet - att få en utskällning för ANDRA gången av samma kund som sist för ett projekt jag INTE är inblandad i. Vad gjorde du då?
Dingbats Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Har debatt läst How not to write a novel? Tvivlar på att han skulle få ut något av den.
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Har debatt läst How not to write a novel? Tvivlar på att han skulle få ut något av den. Har du inte lärt dej än att han inte svarar på direkta personliga frågor? Man måste linda in det lite.
Dingbats Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Har du inte lärt dej än att han inte svarar på direkta personliga frågor? Man måste linda in det lite. Det gör han väl visst ibland. Dessutom var jag ju så finurlig att jag ställde frågan i tredje person.
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 hej 😕 Hej. Såg att nån på flashback har samma avatar som du. Är det du?
ironman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 En del av det senaste inlägget i valle vs signia tråden Signia skrev Du ser ju inga andra här i tråden som går an så pass angående mina åsikter, eller hur? Och det här mönstret är ju något som de flesta på forumet (även du själv) känner igen från många trådar genom många år. Det är inget nytt, du har t.o.m. blivit narrad av Olsberg själv för din attityd i det här avseendet. Så pass förutsägbart är det som pågår just nu, faktiskt. Man kan undra vilka som skapade Rikki Lake-stämning när jag inte ens var medlem här? Alla dagis har ju en 'stökiga Urban' vet du.
ironman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Väldigt rolig läsning bjuder dessa herrar på. Man kan undra vad vallhagen går efter, hade jag skrivit det ovan. Hade jag blivit förflyttad till the darkside of studio forum.
Neosus Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 tjena! 😄 jag har tupplurat! HARU??? 😮 :o 😮 :o 😳 Jag vill ha äppelpaj! 😠 mennnn åÅÅÅÅÅHHHH DUUU DIIIIINNNNNNNnnnn.... gottegris! 😄
SadamJR Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 En del av det senaste inlägget i valle vs signia tråden Signia skrev Du ser ju inga andra här i tråden som går an så pass angående mina åsikter, eller hur? Och det här mönstret är ju något som de flesta på forumet (även du själv) känner igen från många trådar genom många år. Det är inget nytt, du har t.o.m. blivit narrad av Olsberg själv för din attityd i det här avseendet. Så pass förutsägbart är det som pågår just nu, faktiskt. Man kan undra vilka som skapade Rikki Lake-stämning när jag inte ens var medlem här? Alla dagis har ju en 'stökiga Urban' vet du. Och därmed har du bjudit in valle till den här tråden. Han dyker alltid upp här när han blir omnämnd.
Neosus Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Väldigt rolig läsning bjuder dessa herrar på. Man kan undra vad vallhagen går efter, hade jag skrivit det ovan. Hade jag blivit förflyttad till the darkside of studio forum. Allvarligt talat så tycker jag att hela jävla forumet kan flyttas till the darkside.. Folk måste ha glömt hur man spelar musik. 🤪
ironman Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Bli nu inte arga, jag har ju inte skrivit det inlägget. Jag är färdig med pajkastning ok Det är bara rolig läsning, och blir v sur för att jag citera det signia skivit så får han bli det Jag bara var nyfiken vad vh går efter Ps jag gör en väldans massa musik ds
Neosus Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Bli nu inte arga, jag har ju inte skrivit det inlägget. Jag är färdig med pajkastning ok Det är bara rolig läsning, och blir v sur för att jag citera det signia skivit så får han bli det Jag bara var nyfiken vad vh går efter Ps jag gör en väldans massa musik ds Nä jag hoppade inte på dig nu. Det var bara ett tyckande från mig. 😄 Kul att du gör musik iallafall. ...glassbilen. 😳
Neosus Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Jag installerar Cakewalk igen... om ni undrar vad jag gör. 😑
CHAE Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Jag vill ha äppelpaj! 😠 Sluta böla och fixa det då! 😠 Och därmed har du bjudit in valle till den här tråden. Han dyker alltid upp här när han blir omnämnd. ☺️ Sherlock Holmes och professor Moriarty 😑 Allvarligt talat så tycker jag att hela jävla forumet kan flyttas till the darkside.. Folk måste ha glömt hur man spelar musik. 🤪 Inte jag 😮 Jag installerar Cakewalk igen... om ni undrar vad jag gör. 😑 NEJ! 😠 " 😉 "
Neosus Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 (redigerat) 😄 Hoppas skiten rullar smärtfritt nu när jag spelar in. Annars blir jag riktigt lessen. 🙁 Buhuhu 🙁 Edit: Glömde skriva meningen färdigt.. 🤪 Redigerat 20 september 2011 av Neosus
Dingbats Postat 20 september 2011 Postat 20 september 2011 Fan! Hade två skorpor med olika marmelad och så åt jag upp den godaste först!
Recommended Posts