Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Nån slags resurs på låg- och mellanstadium. Bästa jobbet jag har haft, men lönen är inget vidare.

Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med.

Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med.

Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker

Mvh

Tror du missförstod min ställning lite, men ok, satsa gärna pengarna på mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tamej fan skandal att ni inte har höga löner, ibland undrar jag vad våra politiker tänker med, iofs dom har nog ingen hjärna att tänka med.

Där finns massor av pengar men det satsas och läggs på fel saker Mvh

Vad vill du veta?

Link to comment
Dela på andra sajter

En del av det senaste inlägget i valle vs signia tråden

Signia skrev

Du ser ju inga andra här i tråden som går an så pass angående mina åsikter, eller hur? Och det här mönstret är ju något som de flesta på forumet (även du själv) känner igen från många trådar genom många år. Det är inget nytt, du har t.o.m. blivit narrad av Olsberg själv för din attityd i det här avseendet. Så pass förutsägbart är det som pågår just nu, faktiskt. Man kan undra vilka som skapade Rikki Lake-stämning när jag inte ens var medlem här? Alla dagis har ju en 'stökiga Urban' vet du.

Link to comment
Dela på andra sajter

En del av det senaste inlägget i valle vs signia tråden

Signia skrev

Du ser ju inga andra här i tråden som går an så pass angående mina åsikter, eller hur? Och det här mönstret är ju något som de flesta på forumet (även du själv) känner igen från många trådar genom många år. Det är inget nytt, du har t.o.m. blivit narrad av Olsberg själv för din attityd i det här avseendet. Så pass förutsägbart är det som pågår just nu, faktiskt. Man kan undra vilka som skapade Rikki Lake-stämning när jag inte ens var medlem här? Alla dagis har ju en 'stökiga Urban' vet du.

Och därmed har du bjudit in valle till den här tråden. Han dyker alltid upp här när han blir omnämnd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt rolig läsning bjuder dessa herrar på.

Man kan undra vad vallhagen går efter, hade jag skrivit det ovan. Hade jag blivit förflyttad till the darkside of studio forum.

Allvarligt talat så tycker jag att hela jävla forumet kan flyttas till the darkside.. Folk måste ha glömt hur man spelar musik. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli nu inte arga, jag har ju inte skrivit det inlägget. Jag är färdig med pajkastning ok

Det är bara rolig läsning, och blir v sur för att jag citera det signia skivit så får han bli det

Jag bara var nyfiken vad vh går efter

Ps jag gör en väldans massa musik ds

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli nu inte arga, jag har ju inte skrivit det inlägget. Jag är färdig med pajkastning ok

Det är bara rolig läsning, och blir v sur för att jag citera det signia skivit så får han bli det

Jag bara var nyfiken vad vh går efter

Ps jag gör en väldans massa musik ds

Nä jag hoppade inte på dig nu. Det var bara ett tyckande från mig. 😄

Kul att du gör musik iallafall.

...glassbilen. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha äppelpaj! 😠

Sluta böla och fixa det då! 😠

Och därmed har du bjudit in valle till den här tråden. Han dyker alltid upp här när han blir omnämnd.

☺️

Sherlock Holmes och professor Moriarty 😑

Allvarligt talat så tycker jag att hela jävla forumet kan flyttas till the darkside.. Folk måste ha glömt hur man spelar musik. 🤪

Inte jag 😮

Jag installerar Cakewalk igen... om ni undrar vad jag gör. 😑

NEJ! 😠

" 😉 "

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...