Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Snart kommer någon som inte skrivit så mycket i förfulningstråden på ett tag att skriva att jag medvetet skrev det tvetydigt.

😆

Postat (redigerat)

@Killis: 😆 :lol: 😆 :lol:

Det är inte möjligt att skriva en sån rubrik till en sån bild och inte va medveten om vad man gör.

Lokalblaskor vet du... ☺️

Nu har jag skrivit i Förfulningstråden... kunde inte hålla mig.

😄

Well done! 🥰 Alltså ditt svar... 😆

Redigerat av CHAE
Postat

Asså ni e ju sjuka i huvudet! xD

KAN DU VA! 😮

Hej Memphy! 🥰

Postat

Snart kommer någon som inte skrivit så mycket i förfulningstråden på ett tag att skriva att jag medvetet skrev det tvetydigt.

😆

Kunde du nu bara ta och reda ut det här med religionen oxå.

Postat

Vetenskapsmagasin. Vem är jag? "Vetenskapens värld" gör en djupdykning i forskningen om vårt medvetande. Människan tillhör ju de få arter på jorden som har ett självmedvetande. När blir vi medvetna om oss själva? Vad händer i hjärnan när vi sover? Och har vi egentligen en fri vilja när ett beslut vi snart ska fatta redan kan ses i forskarnas instrument sex sekunder innan vi själva vet vad vi ska bestämma oss för? Även 23/09 i SVT2, 24/09 i SVT2 och 25/09 i SVT1.

Det där är ju lite kul. 😛

Postat

Undrar om det här med uppladdning ska lyckas den här gången. Det brukar bli ett enda långt fail rail när jag ska tanka upp någonting här i Längsta 😏😄

OBS att det är min slaksmastring!

Omedelbar edith: provar lite och...erhm..såatteh... 😑

Postat

Andreas drog sig ur idol och for hem till byn. 😑

Frågan är väl om han någonsin var inne 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.