Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

#1 Borde den där tråden inte kapas och låta reklamdiskussionen få en ett eget topic? Det gick ju bra med henbers diagnos-rants.

#2 Varför är det bara (nästan) Sadams trådar som går så fullständigt åt helvete? (tänkbart svar: de ämnen han startar är högintressanta och busfärska).

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu fattas det väl bara den där XKCD-strippen där någon har fel på internet, så är tråden komplett sen.

25225d1271971176-apples-borsvarde-nu-hogre-microsofts-someone_is_wrong_on_the_internet1.jpg

do it...

edith: personligen favoriserar jag den här men då lär hela PK-maffian spotta ut vindruvorna och varna mig ut ur forumet 😆

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

#2 Varför är det bara (nästan) Sadams trådar som går så fullständigt åt helvete? (tänkbart svar: de ämnen han startar är högintressanta och busfärska).

Därför att han är en försåtlig jävul.

Nu fattas det väl bara den där XKCD-strippen där någon har fel på internet, så är tråden komplett sen.

Nån måste nämna hitler oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att jag får varningar hela tiden för sånt som andra kan skriva utan påbackning, har jag kommit fram till.

Skriv en avhandling som vi kan avfärda som "kvasivetenskaplig" sedan, okej? 😛

Personligen verkar jag ha fastat i det där med avhandlingarna 😆

Därför att han är en försåtlig jävul.

Nån måste nämna hitler oxå.

Näää, du som är så gullig 🥰

Hitler var en fitta. Dra till med en riktig ond jävel.. typ Heydrich 🙂

Någon nämnde Breivik förut, så det är nog på väg.

XD

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad säger ni om min slutkläm i sista inlägget? Tycker jag fick till det där faktiskt. EDIT: Har jag tur är det nu varningen kommer.

Jag gillar't! Men jag tror inte att du får en varning för det. Tror att Classe-mannen tar det som ett skämt o garvar åt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina grannar hörde garanterat mitt garv, i lold 😆

😆

Jag gillar't! Men jag tror inte att du får en varning för det. Tror att Classe-mannen tar det som ett skämt o garvar åt det.

Njaaa jag kan nästan tänka mig att jag har lyckats uppröra honom tillräckligt vid det här laget. Riktigt spännande nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaa jag kan nästan tänka mig att jag har lyckats uppröra honom tillräckligt vid det här laget. Riktigt spännande nu!

Ha haa, jaa fast du ju in för det så jävla hårt så blir det kanske motsatt effekt. Det var så jag tänkte.

I vilket fall garvade jag 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

själv börjar jag tycka att det känns lite som mobbing snart... nu står han ju upptryckt mot väggen och tvingas slå ifrån sig vad man än säger.

drar mig ur nu iaf.

Med den fördolt överlägsna attityd han har använt för att konsekvent trycka ner sina meningsmotståndare här på forumet sen gud vet när så har han inte mer än gjort sig förtjänt av det. Nu sätter vi dit han!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den fördolt överlägsna attityd han har använt för att konsekvent trycka ner sina meningsmotståndare här på forumet sen gud vet när så har han inte mer än gjort sig förtjänt av det. Nu sätter vi dit han!

Om man skulle ge honom ett litet tips om att titta in här?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...