Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Sen så ofta (inte alltid) finns det ju en ström av en anledning.

Absolut. Men för att leka djävulens advokat så kan ju strömmen bli självförstärkande och utvecklas till ett allt svårhanterligare lapptäcke bara för att man inte vill överge en teori som verkade bra när man började, det finns det ju många exempel på. Men att anta att alla "strömmar" är av ondo är ju bara larvigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

"[...]kvasivetenskapliga avhandlingar" 😆

Yeah right 😏

Fast han verkar ta det hela med ro " 😉 "

Fan Dingis, det blir roligare och roligare för varje gång man skriver det. Det är nästan signaturvarning på den alltså 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

"[...]kvasivetenskapliga avhandlingar" 😆

Yeah right 😏

Fast han verkar ta det hela med ro " 😉 "

Fan Dingis, det blir roligare och roligare för varje gång man skriver det. Det är nästan signaturvarning på den alltså 😄

Log verkligen stort inombords när jag läste det! "Kvasivetenskap", det är vackert

Link to comment
Dela på andra sajter

att den som tror minst på reklamens påverkan är den som gjort mest reklam (och tjänat mest på den) här på forumet, kan man inte få in det på något sätt också?

Så.

Jävla.

Bra.

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

att den som tror minst på reklamens påverkan är den som gjort mest reklam (och tjänat mest på den) här på forumet, kan man inte få in det på något sätt också?

Göre göre!! Jag tänkte på det också förut, men kände att det skulle dra fokus från min tes som jag försökte hålla kursen på så gott det gick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vetenskapsmännen har oftast aspberger eller annan diagnos. Visste ni det? 😆

Källa på det...?

😆

Eller du kanske har skriivt en "kvasivetenskaplig avhandling" i ämnet? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

att den som tror minst på reklamens påverkan är den som gjort mest reklam (och tjänat mest på den) här på forumet, kan man inte få in det på något sätt också?

Göre göre!! Jag tänkte på det också förut, men kände att det skulle dra fokus från min tes som jag försökte hålla kursen på så gott det gick.

Ja tamme fan... Gör ingen av er det så gör jag det av ren princip alldeles snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast å andra sidan så kan Dingis svara med att " 😉 " signatur är tydligare och pajkastningen är igång.

Vore kul att se.

Fast pajkastning är inte så underhållande i längden. Tycker mitt senaste inlägg var det bästa hittills. Han kan ju inte argumentera emot det utan att det bara blir "NÄÄÄÄ SÅ ÄLÄ ÄNTÄ"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast pajkastning är inte så underhållande i längden. Tycker mitt senaste inlägg var det bästa hittills. Han kan ju inte argumentera emot det utan att det bara blir "NÄÄÄÄ SÅ ÄLÄ ÄNTÄ"

hahah 😆

Jo jag tycker det är en rolig nivå på disskusionen där nu.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker inte dingis ska göra det! FÖr då kommer dom börja tjata om dingis signatur igen! 😄

Igen? 😕

omedelbar edith: jaså det som diskuterades tidigare i tråden va?

Jag ÄLSKAR verkligen hela Claes senaste inlägg. Han framstår verkligen som en liten bortskämd tonårstjej som alla bara är emot och ingen förståååår mig.

plusetta på det!

Måste fan lägga det i signaturen sen. Går ju fan inte att plocka ut ett enskilt citat, hela inlägget är ju guld.

☺️🥰

Fast å andra sidan så kan Dingis svara med att " 😉 " signatur är tydligare och pajkastningen är igång.

Vore kul att se.

Eller hur! Som jag skrev tidigare: det blir roligare och roligare för varje gång man läser det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han måste känna sej som om han blivit attackerad av ett stim hajar. Det kanske slutar med att han blir varnad. Har hakat upp mej lite på det här med varningarna märker jag.

Aningen. Jag tror risken att Claes gör bort sig så fatalt att det resulterar i en varning är väldigt liten. Han brukar satsa på det passiv-aggressiva spåret, och det resulterar snarare i varningar till hans motståndare när den uppdämda frustrationen blir för stor än i varningar till förövaren själv.

Fidden! 🥰 Å vad bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han måste känna sej som om han blivit attackerad av ett stim hajar. Det kanske slutar med att han blir varnad. Har hakat upp mej lite på det här med varningarna märker jag.

Ha ha eller hur! Varför det förresten? 😕

Var för övrigt jävligt skönt att springa i tightsen 😑

Erhmm.... gott så 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...