Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vaknade vid 5 typ av att värsta ovädret regnade sönder rakt mot mitt fönster så det har smattrat konstant sen nån gång innan dess. Ganska mysigt ändå. Bara det slutar som senast innan 13 typ!

Postat

Jaså. Ja, det vore väl ganska lätt fixat i det här läget. Men pennan är mäktigare än svärdet.

Det är skillnad på folk och folk. Hade jag dömt ut hela gänget som autister hade jag blivit varnad direkt.

Postat

Det är skillnad på folk och folk. Hade jag dömt ut hela gänget som autister hade jag blivit varnad direkt.

Vi har alla, alla bokstäver i alfabetet.

Så ÄR det juh.. 😑

Postat

Det beror väl lite på ens bagage också.

Postat

Gott senaste inlägg Dingis! I dendär tråden! 😄

😊

Det värsta är att demonproducenten kommer avfärda mig som slyngel, Claes kommer vidhålla att jag inte vet någonting om hur just han fungerar psykologiskt, och Vallhagen kommer slinka in senare och säga att det var duktigt men jag håller inte med.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.