Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

☺️

Vad har du gjort denna helg då, Memphoszolini?

☺️

Pluggat som ett djur för att komma ikapp. I fredags drack jag iofs lite öl me polare, igår kväll såg jag en film me en kompis. Men nästa helg! Då ska jag träffa tjejjen igen. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

Pluggat som ett djur för att komma ikapp. I fredags drack jag iofs lite öl me polare, igår kväll såg jag en film me en kompis. Men nästa helg! Då ska jag träffa tjejjen igen. ☺️

Öl is nice. Tjejer is nice. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

😠

Aaaawww saaaawry Micke! Såg dig inte där..men hej såklart!

Memph: yes box, nu är vi hemma igen. Trött som satan men vi har haft det göttans 🥰

Håller f n på att läsa ikapp (samt scannar av Sadams underbara tråd om forumet. Den tog ju eld fortare än kvickt 😄)

Link to comment
Dela på andra sajter

Post #155

WTF!? 😆 Det har ju spårat ur fullständigt. Hur många inlägg har egentligen tagits bort. Killis' inlägg var ju helt obefogat att ta bort. Jag hajar ingenting. Kör med AdBlock såklart men att det är inte mindre än TVÅ fält gör ju att hela sidan krympit. Det suger hästballe.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Asperger och såna diagnoser tror jag inte på (edit: som en anledning i sammanhanget, inte som existerande fenomen). Nästan varenda forum jag har hängt på har folk hävdat att "vi här är nog lite speciella och störda jämfört med samhället utanför". På xkcd:s forum vill alla vara nördar med social fobi, på språkforum vill alla vara insnöade och oförstående för omvärlden, på musikforum vill alla att musiken ska vara en funktionsnedsättning. Kom över er själva, det går utmärkt att göra bra musik/programmera häftiga skript/lära sig gammalgrekiska OCH vara en normal jävla mänska med normalt jävla mänskliga problem.

..var ta mig fan det bästa jag läst på länge. Go Dingis!

Sadam: jag trro att folk bryr sig som fan. Å andra sidan är väl reklamen antagligen är ett nödvändigt ont 😏 men jag gillar fortfarande inte att layouten har ballat ur.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: är det seriöst mellan dig och tjejen (Malva var det eller...? 😕 )

Tjaaaaa...alltså, jag vet inte.

Hade seriöst en riktigt trevlig helg. På många sätt funkar vi klockrent ihop. Jag tror problemet ligger lite i mig. När jag lämnade av henne vid tåget idag fick jag lite lätt ångest, och jag kunde inte riktigt sätta fingret på varför...

Det kanske fortfarande är för tidigt. Eller så kanske det är det faktum att hon är 19 år, och har mycket plugg kvar, och befinner sig i en helt annan situation i livet än vad jag gör. Not to mention att hon bor helvetes långt bort just nu.

Jag tror att vad jag i slutändan vill ha är någon att spendera livet med. Det var vad jag ville med mitt ex. Jag är inte säker på att Malva är den människan. Även om jag tycker väldigt, väldigt mycket om henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...