Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

var ganska nära att somna innan... Så ringer min brossa å så blir jag klarvaken!

Å nu börjar jag såklart tänka asmkt så jag inte kan somna...

btw! Pappa och min syrra har vaknat nu!

Postat

Ehh, vänta nu. Det är tydligen NÄSTA vecka som jag hade tid för röntgen och sjukgymnast.

Däremot är det DENNA veckan som jag sökt och fått ledigt för det.. 😏

Postat

G'morrn Längsta!

Och alla sov lika gott som jag förstår jag?

Postat

Ehh, vänta nu. Det är tydligen NÄSTA vecka som jag hade tid för röntgen och sjukgymnast.

Däremot är det DENNA veckan som jag sökt och fått ledigt för det.. 😏

😄

Postat

Klockan är inte ens halv tio och vi är på väg till stranden... Pappa tar alltid det här med att åka och bada lite för seriöst.

😄

Postat

Jag drömde att jag fick åka till London och spela med det där indieploppbandet. Minns inte vilket instrument.

Gick giget bra då?

Postat

Gick giget bra då?

Det är väldigt diffust där, men jag tror att det gick rätt dåligt. Eller liksom, när jag kom dit så visade det sig att bandet var mycket mindre och okändare än jag trodde, och stället vi spelade på var något skitställe utan publik.

Postat

😆

Då är det bara Memphis här som är bekant (och råkat ut för) med tillståndet "vinballe" 😛

Nä då. Jag också.

Det var som att spela biljard med ett.. rep.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.