Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Hur mycket tid spenderar du där då? Trodde det där haket bara var för dom riktiga haveristerna.

Gör kanske en fyra-fem inlägg om dan i snitt. Nästan bara i kulturforumen och språk. Relationsforumet hängde jag i förut, men folks kvinnosyn är vidrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Gör kanske en fyra-fem inlägg om dan i snitt. Nästan bara i kulturforumen och språk. Relationsforumet hängde jag i förut, men folks kvinnosyn är vidrig.

Tror jag har hittat dig.

Edit: Jepp. Fan vad grym man är!

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

MEEEHH!!

Hur gjorde du?

Kollade i trådar i språkavdelningen. När jag såg inlägg som du skulle kunna ha skrivit så kollade jag när personen registrerade sig, vad den hade för namn (skulle ju vara ett bra namn) och vilka kategorier den skrivit i. När det sen var en som hade skrivit om språk, filosofi och street art så var det ju ganska givet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade i trådar i språkavdelningen. När jag såg inlägg som du skulle kunna ha skrivit så kollade jag när personen registrerade sig, vad den hade för namn (skulle ju vara ett bra namn) och vilka kategorier den skrivit i. När det sen var en som hade skrivit om språk, filosofi och street art så var det ju ganska givet...

Du skulle bli en bra grävande journalist.

Link to comment
Dela på andra sajter

För mycket vitlök så mår inte magen bra.

Ida e d fopoll!

Gröt tror jag att jag ska ta och göra i ordning och sedan äte densamma.

Det får bli grahamsgröt för det är den enda gröt jag har.

Äter annars alla slags gröt, förutom mannagrynsgröt.

Och allt hamnar i samma inlägg somvanligt.

Precis som när flera ska upp och nicka på samma boll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...