debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Swansea-West Bromwich Albion kl 16 på TV10. Undrar om Roy Hodgson har ett tv-inflytande som gör att de visar just West Bromwich Albion 2-3 gånger per säsong, de få gånger de visar Premier League på icke-betalkanaler.
Dingbats Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Om jag hade skrivit en del av det där hade jag helt säkert blivit varnad. Vissa är födda med silversked i mun.
Dingbats Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 [] flickvän [] pojkvän [] bästa vän ( en av dom bästa) [] bra vän [x] vän ... [x] vacker [x] söt [] tänker på dig [] helt okej [x] rar [x] rolig [] ful [] vill ha dig [x] tycker du är söt [] är kär i dig [] jag älskar dig [x] känner dig knappt [x] vill att du ska sätta detta på din status så jag kan gilla 🙂 Fan vad osmidigt att posta det på någons facebookvägg. []Du är störd [x] Du är underbar [x] Jag har träffat dig [x] Jag har kramat dig [] Jag har pussat dig ... [x] Jag gillar dina ögon [x] Jag gillar ditt leende [x] Du är rolig [] Du är söt [] Du är snygg [x] Du är konstig [] Du är dryg [] jag älskar dig [x] Vi borde träffas [x] Du borde kopiera och lägga upp så jag kan gilla
Dingbats Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Nedräkningar var en grej jag gillade när jag gick i mellanstadiet. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 TAKE OFF
SadamJR Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Dom senaste två inläggen är helt obegripliga.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Vad det tjafas i tråden om förfulning av forumet. Får gratulera SadamJr till att ha skapat två konflikttrådar inom loppet av inte alltför många veckor - Takida och Förfulning. Starkt! TV10 ingår i det vanliga utbudet i Gbg.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Nottingham spelade med en man mer än Derby County hemma, eftersom gästernas målvakt blev utvisad. Men då vände the Rams på matchen och slog Forest med 2-1.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Antar att Memphis kollar Swansea-West Brom nu... Ska fixa mat... råris tomater kikärtor vitlök isbergssallad fefferoni mjölk
Neosus Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Det var tre män som diskuterade vems kärring som var mest korkad. Den ene sa: - Min kärring är så jävla korkad, häromdagen kom hon hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator. Den andre sa: Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom hem med fyra vinterdäck och vi har ju inte ens någon bil. Den tredje sa: Min kärring slår allt. Hon är så jävla blåst, när hon och en väninna skulle resa till Kreta en vecka, köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för fan ingen snopp.
SadamJR Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Vad det tjafas i tråden om förfulning av forumet. Får gratulera SadamJr till att ha skapat två konflikttrådar inom loppet av inte alltför många veckor - Takida och Förfulning. Starkt! TV10 ingår i det vanliga utbudet i Gbg. Tack. Är rätt nöjd själv faktiskt.
Memphis Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 (redigerat) Hej Skönt monsterinlägg om ekonomi du gjorde Killis. 😆😄 Återkommer senare, ska gymma nu. Redigerat 17 september 2011 av Memphis
Naymari Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 vill in o spela in demon NUNUNUNUNUNUNUNU! har ganska feta idéer till den..
Dingbats Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Nu gör vi ett liveset! Vilka då? Allihop? Vilken entusiasm. Hur ska det gå till?
Naymari Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 (redigerat) Vilka då? Allihop? Vilken entusiasm. Hur ska det gå till? skajp?! Redigerat 17 september 2011 av Naymari
Dingbats Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Bambuser Har du funderat förresten på att först bli känd för något annat, och sen utnyttja kändisskapet för att lättare få böcker utgivna? Det är ju ganska lätt att bli känd. Du kan hoppa nakenbungyjump några gånger från fritt fall-tornet på Liseberg, eller göra det till en vana att streaka på mordrättegångar.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Tygkasse. "Bokslukaren" heter den, framtagen av Oppenheim Media.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Har du funderat förresten på att först bli känd för något annat, och sen utnyttja kändisskapet för att lättare få böcker utgivna? Det är ju ganska lätt att bli känd. Du kan hoppa nakenbungyjump några gånger från fritt fall-tornet på Liseberg, eller göra det till en vana att streaka på mordrättegångar. Lustigt att du nämner detta och just precis nu, eftersom jag skulle göra ett liknande inlägg. Det står en del sanningar i boken "Lyckas med bokutgivning" och i andra källor också som jag läst. Det som säljer mest i Sverige är tydligen kändislitteratur, dvs. de är inga författare men de är kända för nånting, vad som helst egentligen. Ofta handlar det då om självbiografier, men det kan också vara kokböcker, vilket ofattbart nog fortfarande är inne. Dessutom, många svenskar köper de förlängda versioner av Hänt i Veckan som säljs och som går så bra nu, fast i bokform, dvs. skvaller- böckerna.
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Vem är snyggast? Det är en smaksak. Om vi fokuserar på de rödhåriga/rödlätta tjejerna så har tjejen till höger snyggare ansiktsform, ögon och läppar, men hon rödhåret till vänster har snyggare näsa, och jag är svag för snygga näsor. Tight! Hår kan man klippa så det skiter jag i.
Neosus Postat 17 september 2011 Postat 17 september 2011 Ojdå.. nu börjar jag oxå bråka med folk.. 😱😊
debatt Postat 17 september 2011 Trådstartare Postat 17 september 2011 Ojdå.. nu börjar jag oxå bråka med folk.. 😱😊 😮 Fick du en varning?
Recommended Posts