Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Asså seriöst.

Det har hänt något med mig sen årsskiftet 2011.

Det hela började med att jag vips kände att jag inte längre gillade att ha stökigt. så helt random började jag städa mitt rum mkt oftare än förr och diska och hålla på...blev inte mkt mer under vårterminen...

Sen nu efter sommaren (där jag nästan inte drack något på 2.5 månader) så kännde jag "sooo nu ska jag va full"... jag var det i två veckor... sen nu känner jag bara... alkohol tjänar fan inget... "jag har blivit en sån tråkig som inte tycker att alkohol är kul" samtidigt som jag fortfarande tycker att det vid spelningar ärkul att dricka lite så man kommer igång och att det blir mer fest med alkohol.... väldigt "conflicted feelings" just nu... fan händer med mig... börjar jag "mogna" helt utan anledning eller är det något cpigt 🙁 :( 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså seriöst.

Det har hänt något med mig sen årsskiftet 2011.

Det hela började med att jag vips kände att jag inte längre gillade att ha stökigt. så helt random började jag städa mitt rum mkt oftare än förr och diska och hålla på...blev inte mkt mer under vårterminen...

Sen nu efter sommaren (där jag nästan inte drack något på 2.5 månader) så kännde jag "sooo nu ska jag va full"... jag var det i två veckor... sen nu känner jag bara... alkohol tjänar fan inget... "jag har blivit en sån tråkig som inte tycker att alkohol är kul" samtidigt som jag fortfarande tycker att det vid spelningar ärkul att dricka lite så man kommer igång och att det blir mer fest med alkohol.... väldigt "conflicted feelings" just nu... fan händer med mig... börjar jag "mogna" helt utan anledning eller är det något cpigt 🙁 :( 🙁

Du går från den ena ytterligheten till den andra. Du kanske har blivit bipolär. Det är inne nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså seriöst.

Det har hänt något med mig sen årsskiftet 2011.

Det hela började med att jag vips kände att jag inte längre gillade att ha stökigt. så helt random började jag städa mitt rum mkt oftare än förr och diska och hålla på...blev inte mkt mer under vårterminen...

Sen nu efter sommaren (där jag nästan inte drack något på 2.5 månader) så kännde jag "sooo nu ska jag va full"... jag var det i två veckor... sen nu känner jag bara... alkohol tjänar fan inget... "jag har blivit en sån tråkig som inte tycker att alkohol är kul" samtidigt som jag fortfarande tycker att det vid spelningar ärkul att dricka lite så man kommer igång och att det blir mer fest med alkohol.... väldigt "conflicted feelings" just nu... fan händer med mig... börjar jag "mogna" helt utan anledning eller är det något cpigt 🙁 :( 🙁

Sad but true - för något halvår sedan var jag ute med en polare, och vi satt på en pub och snackade sjukt allvarliga saker istället för det sedvanliga festandet. Vi reagerade båda två på det och sa typ samma sak som du, "Har vi mognat? :blink " xD

Jag tror sånt kommer med åldern faktiskt. Men jag tycker inte det gör mig tråkigare. Det är betydligt trevligare att vara ute och ta en öl och snacka skit och vakna upp dagen efter utan problem, än att supa järnet och vara däckad och spy dagen efter. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...