Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hur stor sannolikhet är det att Dingbats skulle vara en av 200 personer och betala 440 kr för en seminariumbiljett på Bokmässan för att få höra XXXXXX eller XXXXX prata i 10 minuter om sin senaste bok?

Det ska mycket till, i och med att det ligger i andra änden av landet.

Varför? För det pico länkade till men man inte orkar läsa?

Jag syftade iaf på Killis balanserade inlägg som raderades utan vettig anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jag vet inte riktigt varför det raderades. Tror det kan ha varit för citatet men det är ju enkelt bortredigerat...

Ja om man kollar vilka inlägg som ligger i PK så är det Martins cp-inlägg och ditt och mitt som citerar honom. Ändå idiotiskt att inte bara redigera bort citatet isåfall. Fast den största idioten är den som av någon meningslös anledning får för sig att bli så upprörd att det där förvirrade inlägget måste minsann rapporteras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag syftade iaf på Killis balanserade inlägg som raderades utan vettig anledning.

Det raderades väl eftersom det var ett svar på knäppgökens inlägg som var det dom verkligen ville radera. Är mest förvånad över att dom inte har raderat hela tråden. Man är nog inte poppis hos olsberg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker moderatorna är way för snabba att ta bort inlägg. Räcker väl med en varning? Skriv det gärna i tråden också. Så har jag sett det göras på andra forum för typ samma saker, och det är när man inte respekterar det som det är mer befogat att banna/ta bort inlägg.

Som nu, när Killis inlägg försvann. What's the point? Bidrog det inte till diskussionen? Lat moderering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker moderatorna är way för snabba att ta bort inlägg. Räcker väl med en varning? Skriv det gärna i tråden också. Så har jag sett det göras på andra forum för typ samma saker, och det är när man inte respekterar det som det är mer befogat att banna/ta bort inlägg.

Som nu, när Killis inlägg försvann. What's the point? Bidrog det inte till diskussionen? Lat moderering.

Men nån kan ju ta illa viiiiid sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...