Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hur ser den ut? Syrran har virkat mössan från förra os till halva åtvid.

Den är beige och rätt tunn har jag för mig och ser ut som en äggvärmare - utan varken tofs eller kant att vika. Sedan är årtalet framtill med OS-ringarna, om jag minns rätt. Så att bära något det står 2006 på 2011 är lite... knepigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Så att bära något det står 2006 på 2011 är lite... knepigt

Tvärtom, det är ju höjden av ballhet. Eller kanske inte 2006, men folk tar ju stolt på sig gamla "Judas Priest European Tour 1988"-tröjor tjugo+ år senare. Att bära något som bara är fem år gammalt är väl kanske lite postironiskt eller något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä? Michael J Fox har parkinsons syndrom och är därmed precis som fox news unbalanced. Eller va?

Okej! Visste inte att han hade det. Eller riktigt vem han är ens. OMG JAG ÄR OALLMÄNBILDAD (ja stämmer när det gäller amerikansk populärkultur, det är medvetet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nähä? Michael J Fox har parkinsons syndrom och är därmed precis som fox news unbalanced. Eller va?

Stod det om M J Fox på sidan? Hur mycket har du donerat?

Tvärtom, det är ju höjden av ballhet. Eller kanske inte 2006, men folk tar ju stolt på sig gamla "Judas Priest European Tour 1988"-tröjor tjugo+ år senare. Att bära något som bara är fem år gammalt är väl kanske lite postironiskt eller något.

Ja just det, tidsspannet är för kort ännu kanske?

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var det sjukaste! La märke till videon precis nu när debatt citerade den och sekunden innan hade jag googlat på "dub narcotic sound system miranda july" för att se om det verkligen VAR Miranda July som sjöng på en låt av Dub Narcotic Sound System (för det lät som hon) (och det var hon), och så ser jag en video direkt efter med ett klipp från en film hon har gjort! Och dessutom hade jag precis tänkt skriva hur coolt det var att jag kände igen henne på rösten helt oberoende av att jag såg den där videon!

Världens sjukaste sammanträffande 😮 :o 😮 :o 😮 :o 😮 :o

Ja just det, tidsspannet är för kort ännu kanske?

Inte om man är ironisk eller postironisk eller preironisk eller prefrontalcortex.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...