Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

snubben närmast är lite lik zach braff.

och det här är då alltså en konstant. Snubben närmast är alltid lite lik zach braff.

Postat

Sen kan man ju fråga sig varför man sitter uppe halv tolv en söndagkväll när man ska upp kl. 6 dagen efterås. nej västerås. nej efteråt.

Postat

Sen kan man ju fråga sig varför man sitter uppe halv tolv en söndagkväll när man ska upp kl. 6 dagen efterås. nej västerås. nej efteråt.

Ja, men först efter att man tagit upp alla relevanta anmärkningar på bilden ovan.

Postat

Ja, men först efter att man tagit upp alla relevanta anmärkningar på bilden ovan.

Vad är det för bok? Heter den hiroshima?

4702126839_941e798afd_o.jpg

Postat

Snyggt.

Jag tyckte din favoritbrud hade trötta ögon, jag väljer den andra.

Oväntat. Min brud ser ju ändå rätt lik ut hon på Hagnesta hill-omslaget, i alla fall till frisyren.

Postat

Jag är ganska övertygad om att killen i närbild har tyskt påbrå, han heter nog Thomas Müller-Nilsson. Jag tar tillbaka att han skulle vara släkt med hon längst bak, möjligen kusiner.

Postat

Och det är uppenbart att Linda (den svarthåriga tjejen) är lite betuttad i Thomas, trots att han är ganska ointressant som person. Killen där bak är lite tänd på hon som tar bilden. Det kan bli intrikat.

Postat

Oväntat. Min brud ser ju ändå rätt lik ut hon på Hagnesta hill-omslaget, i alla fall till frisyren.

Kent är väl för i helvete inte indieplopp!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.