Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har bara hunnit till bokstaven F i listan på utställare och dymedelst måste jag rappa på lite.

Vad är stylish?

En medicin mot det som förfular.

Annons
Postat

Kan man dymedelst dra någon slutsats om Dingbats o mig?

Jag försökte till yttermera visso klämma in ett "varmedelst" i den där meningen, hurusom det emellertid fick räcka med den dyiga varianten.

Postat

Jag försökte till yttermera visso klämma in ett "varmedelst" i den där meningen, hurusom det emellertid fick räcka med den dyiga varianten.

Men det hade ändå inte blivit en abstrus mening.

Postat

Men det hade ändå inte blivit en abstrus mening.

Ett adiectif! Hvad är nu thetta att flaicha sina språåkliga Sinnesförverf med! Quelle horreur! Tillstymmelsen till Moralisk förflackning lete then håågade efter ock han skall intet thär finna af comparabel charactère!

Postat

Ett adiectif! Hvad är nu thetta att flaicha sina språåkliga Sinnesförverf med! Quelle horreur! Tillstymmelsen till Moralisk förflackning lete then håågade efter ock han skall intet thär finna af comparabel charactère!

Där blev jag tillslevad så det ralta palt ur kran!

Postat

Där blev jag tillslevad så det ralta palt ur kran!

Funderar på om det... bleve lättare att bli utgiven om man använde 1700-talsstavningar och lite fler konjunktiver.

Postat

😄

Jag funderar på att lära mig svenska så att jag dymedelst förstår vad fan ni säger. 😆

Annars kan du uppnå samma effekt genom att trycka upp en lagom lång pinne i röven.

Postat

Jag plägar att panegyriskt stå orunkelig vad anbelangar rudimentära faser, ety det är näranog sytligt att framhärda forumlayoutens abderitistiska tillkortakommanden.

Sören!

Postat

Jag plägar att panegyriskt stå orunkelig vad anbelangar rudimentära faser, ety det är näranog sytligt att framhärda forumlayoutens abderitistiska tillkortakommanden.

Sören!

Bra jobbadt!

Sören heter min filosofilärare.

Postat

Till yttermera visso, det är tacknämligt och hugnesamt att lyssna på fåglarna, men inte att betrakta en alltför holkon muff.

Sören heter min filosofilärare.

Stackars fan!

Postat

Till yttermera visso, det är tacknämligt och hugnesamt att lyssna på fåglarna, men inte att betrakta en alltför holkon muff.

Vart har du lärt dig "hugnesamt"? Sträckläst SAOB?

Postat

Vart har du lärt dig "hugnesamt"? Sträckläst SAOB?

Nä, fåzzan brukade köra med allehanda uttryck - sånt som ingen vanlig dödlig brukade använda sig av. Jag kör med en del ord i min vardag muntligen (inte så många, inte så ofta...) som förmodligen inte så många kan på rak arm.

En del fina ord försvinner tyvärr och ersätts av sånt som låter som läten.

Postat

Ful hemsida. Överviktig tant.

De kommer säkert inte få igen de 10750 kr i avgift för montern de sätter upp på Bokmässan. Har tydligen bara gett ut 4 böcker?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.