Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Så ska det nog vara för alltid och snart kommer reklam i varje ruta vi skrivit också. Eller?

Vad tycker ni förresten om att man ska ta betalt från de som ser reklamen, vilken är en idé som florerat i branschen ett tag. Det är ju gratisinfo, tycker en del av dem. Om en del av kostnaderna kunde bäras av potentiella konsumenter skulle de bättre hävda sig i konkurrensen och sånt bjafs... Detta har dock inget med IDG att göra. Jag pratar om andra aktörer.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Du kan inte spara detta dokumentet med filnamnstillägget ".css". Filtillägget som krävs är ".rtf."

Tryck kringla+shift+T så ändras det från rich text till plain text. Sen kan du spara hur du vill.

Men dingis måste man inte lägga till nått så att det bara gäller studio?

Jag vet inte hur det funkar i Safari. Men i Stylish läggs det till så att allt man skriver in hamnar inom:

@-moz-document domain("forum.studio.se") {

...

}

Så du kan ju prova det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tänka mig att det heter något annat rent "allmänt" än "moz-" något... fråga Micke kanske...

Okej. Skrev:

@-moz-document domain("forum.studio.se") {

#rightColumn { display: none; }

#ipbwrapper { margin: 0px 0 0 0 !important; }

}

Men då gjorde det ingen skillnad alls. Osäker på om jag skrev in domängrejen rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äre inte dags att studio.se bygger om hela forumet till det som dom hade en gång i tiden men som det blev en massa rabalder om så att dom ändrade till det "vanliga" igen? Mer integrerat med idg:s hemsida?

Jag menar att det verkar ändå vara på väg dit nästan med detta useendet.

Fast å andra sidan så har dom väl kostat på sig en bättre server som dom "måste" dra in mer reklampengar så att Studio har råd att driva detta...

🤪

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Äre inte dags att studio.se bygger om hela forumet till det som dom hade en gång i tiden men som det blev en massa rabalder om så att dom ändrade till det "vanliga" igen? Mer integrerat med idg:s hemsida?

Jag menar att det verkar ändå vara på väg dit nästan med detta useendet.

🤪

Jag har ingen aning. Har det varit nån skillnad förut? Jag vet inte vilken menyfanskap det pratas om här. Det enda nya är väl att skrivrutan blivit smalare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...