debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Jag lyssnade på, vad blir det, fyra stycken Maytape var faktiskt skön ju mer den gick. Det var bara den där Genova som jag hade svårt för. Jolene o Arakibombo - där förstod jag grejen.
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Det bästa vore om någon av oss dog (helst båda två) för då blir man oproportionerligt hyllad. Lovar att dra igång en riptråd på studio forum.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Lovar att dra igång en riptråd på studio forum. Är det så intressant? Arakibombo är bäst. Jag vill ju ha en hel skiva med såna låtar JÖ
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Vad har Ebba von Sydow Lill Lindfors Dogge Doggelito Jan Lööf Ulf Elving Salem al Fakir Maria Montazami Peter "Foppa" Forsberg Ralf Edström Glenn Hysén Plura Jonsson Nisse Hellberg Kajsa Grytt Carolina Gynning Patrik Sjöberg Herman Lindqvist Fredrik Lindström Henrik Schyffert Jan Guillou Henning Mankell Camilla Läckberg Viveca Sten Anna Jansson Denise Rudberg Britt-Marie Mattson Alex Schulman Pernilla Wahlgren Nina Hagen Pierre Schori Håkan Nesser Björn Ranelid Staffan Schöler Per Moberg Sara Natt och Dag Herta Müller Don Rosa Björn Hellberg Lars Adaktusson Alexandra Charles Jovan Radomir Helena von Zweigbergk Kattis Ahlström Stefan Tunedal Ulf Stark Jonas Hallberg Katerina Janouche Malena Ivarsson Leif Mannerström Zinat Pirzadeh Göran Greider Bodil Jönsson Martin Ingvar och Kerstin Ekman gemensamt? 😕
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 60 Minutes of Noise släpper ju nytt snart också när vi är inne på musik. Faktiskt några lyssningsbara låtar den här gången!!
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Vad har Ebba von Sydow Lill Lindfors Dogge Doggelito Jan Lööf Ulf Elving Salem al Fakir Maria Montazami Peter "Foppa" Forsberg Ralf Edström Glenn Hysén Plura Jonsson Nisse Hellberg Kajsa Grytt Carolina Gynning Patrik Sjöberg Herman Lindqvist Fredrik Lindström Henrik Schyffert Jan Guillou Henning Mankell Camilla Läckberg Viveca Sten Anna Jansson Denise Rudberg Britt-Marie Mattson Alex Schulman Pernilla Wahlgren Nina Hagen Pierre Schori Håkan Nesser Björn Ranelid Staffan Schöler Per Moberg Sara Natt och Dag Herta Müller Don Rosa Björn Hellberg Lars Adaktusson Alexandra Charles Jovan Radomir Helena von Zweigbergk Kattis Ahlström Stefan Tunedal Ulf Stark Jonas Hallberg Katerina Janouche Malena Ivarsson Leif Mannerström Zinat Pirzadeh Göran Greider Bodil Jönsson Martin Ingvar och Kerstin Ekman gemensamt? 😕 De är alla 42 % kvinnor och 58 % män?
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 De är alla 42 % kvinnor och 58 % män? Nej. De ska alla på Bokmässan.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Fantastiskt att någon kan heta "Natt och Dag" i efternamn.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Nej. De ska alla på Bokmässan. Don Rosa! Ballt! Han var min idol när jag var 11.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Nu ska jag läsa om fransoser i flygplan. go nuts
Neosus Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 De va Kålle å Åda som skulle gå på kalas HÖHÖHÖHÖHÖHÖ 😆 ...kul. 😑 kissienödig... 😑
Neosus Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Jag lyssnade nyss på längstahprojektet, De va kul
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 he da dengbets! Sitt inte uppe för sent nu. Gonatt.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Kollar på Gothika på SVT1. Halle Berry eller om hon heter Helle Barry plus Penelope Cruz m.fl. BRA FILM!
Fidden Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 idag hade jag tänkt jobba från 7 men här sitter man nu i en osvensk ragu
Fidden Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Gött! En punchline. Nu behöver vi bara en refräng. Fixa det medan jag jobbar, ok.
Micke H Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 På fr-fr-fr-freeeeedag får jag lady-besök! 😎 Ser fram emot det som FAN! 😄
Dingbats Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Orlando Bloom är rätt lik Kyle MacLachlan.
Micke H Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Min date påstår att Orlando Bloom gör henne lesbisk. Det ligger med andra ord inte i mitt intresse att se på Pirates of the Caribbean när hon är här.
SadamJR Postat 14 september 2011 Postat 14 september 2011 Min date påstår att Orlando Bloom gör henne lesbisk. Det ligger med andra ord inte i mitt intresse att se på Pirates of the Caribbean när hon är här. Vi får hoppas att inte du gör henne lesbisk, med tiden.
Recommended Posts