Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Det här är väl inte samma version som jag fick höra förut? Minns inte att det var några röster utom "arakibombo!" då och då i den. JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu är det ny låt. bra lyssnat ⚠️
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Haha, det var verkligen typ 15 sekunder! men ändå 😊 Kända från radion.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Om jag fattat vad som var ni - vilket jag tror (utan att skoja till det) - så var ju ni bäst! KLART BÄST! Sedan Anelka (och Lampard) kom in så blev det bättre för Chelsea. Kan du se Milan SadamJr????????
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Om jag fattat vad som var ni - vilket jag tror (utan att skoja till det) - så var ju ni bäst! KLART BÄST! Killis länkade ju till hela låten förut. Han kanske kan göra det igen om du ber snällt.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Nu är det nån med autism som sitter och upprepar samma fras om och om igen... "some Zingo" Killis länkade ju till hela låten förut. Han kanske kan göra det igen om du ber snällt. Jag kan scrolla.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Nu är det nån med autism som sitter och upprepar samma fras om och om igen... "some Zingo" Nu är det väl nästan lite stenålder ändå va? Jag kan scrolla. om inte hr O.K. misstycker.
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 (redigerat) Tyckte väl det lät sådär. Våra låtar är för låga i volym. edit: Och det märks extra tydligt i mixar. Redigerat 13 september 2011 av Overkill
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Tyckte väl det lät sådär. Våra låtar är för låga i volym. edit: Och det märks extra tydligt i mixar. Jag tänkte iaf inte på det... radion har väl på en ganska rejäl kompressor också?
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Huvudsaken är att du är tolerant. Lackade bara ur för att de såg ned på Skurt. Schulman har skrivit en del vettigt, Gardell sagt en del tänkvärt, Pernilla visat upp en sympatisk sida i andra sammanhang och den blonda vem det nu är verkar rätt snäll. Blav bara så... förbannad.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Nu är det några svenskar om en farkost och om orgasmer.
Memphis Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Asså hon tjejprogramledaren i Idol e ju förjävla skön! 😆
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Jag tänkte iaf inte på det... radion har väl på en ganska rejäl kompressor också? Ingen aning, men dom är alltid lite för låga. Och tänker man inte på det kan det ju lätt bli att man inte tycker låtarna är feta för att dom är för låga. Den här var rätt kass. Haha. Du har fel.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Den här var rätt kass. Tack för länken så snabbt Dongbåts. Då lyssnar jag bara på Dance Kill Move istället. Blir så grötigt om jag lyssnar på bägge låtarna samtidigt....
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Ingen aning, men dom är alltid lite för låga. Och tänker man inte på det kan det ju lätt bli att man inte tycker låtarna är feta för att dom är för låga. Claes kanske vet någon bra mastringskurs ni kan gå.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Asså hon tjejprogramledaren i Idol e ju förjävla skön! 😆 Pratar om reportern hoppas jag? Cissi Forss.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 För övrigt beundrar jag er som klarar av att göra remixer! Minns att vi skulle göra det på ljudtekniken någon gång men jag fick ingen inspiration alls.
Pazo Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Är ju det som är lättast/roligast! Slipper man ju fan göra egna melodier eller skaffa egen sång!
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Haha. Du har fel. Ja, den är sketakass.
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 För övrigt beundrar jag er som klarar av att göra remixer! Minns att vi skulle göra det på ljudtekniken någon gång men jag fick ingen inspiration alls. Tycker det är tusen gånger enklare än en egen låt. Men sen ses ju original som lite finare också (kanske just därför också).
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Är ju det som är lättast/roligast! Slipper man ju fan göra egna melodier eller skaffa egen sång! Klipp o klistra
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Är ju det som är lättast/roligast! Slipper man ju fan göra egna melodier eller skaffa egen sång! Det är det som blir så trist tycker jag. Eller liksom, vart börjar man? Man sitter där med massa pusselbitar och kommer ingen vart. Då är det lättare att spela rita egna bitar typ... Haha. Du har fel. Säg till när det kommer en dålig låt!
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Om jag fattat vad som var ni - vilket jag tror (utan att skoja till det) - så var ju ni bäst! KLART BÄST! Sedan Anelka (och Lampard) kom in så blev det bättre för Chelsea. Kan du se Milan SadamJr???????? Nä. Har bara gratiskanaler.
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Tack för länken så snabbt Dongbåts. Då lyssnar jag bara på Dance Kill Move istället. Blir så grötigt om jag lyssnar på bägge låtarna samtidigt.... En del av den där musiken låter som om man spelar två eller flera låtar samtidigt.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Nu lyssnar jag på "Arakibombo" och inte för att vara sån, men... detta förstår jag mig på iaf. T.o.m. jag kan tänka mig att dansa nu! Betyder ordet "Arakibombo" något? Nu ska jag lyssna på er "Jolene" bara för det... 🙂
Neosus Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Att göra remixer är inte så himla bara.. Få en remix att låta "intressant" är fan inte enkelt. sådeså 😠
Recommended Posts