Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Läste för några veckor sedan att Sveriges drogpolitik var "lyckad" i avseendet att få testar, men misslyckad i avseendet att många fastnar. Och vad gällde cannabis var det inte alls en gateway till tyngre grejer. Tror det också var på SvD (eller DN) men minns ej. Om det var samma som jag läste var det i DN. De radade upp en sju-åtta kriterier en narkotikapolitik kan vara lyckad enligt, och att våran var undermålig på typ alla utom ett sätt. Så nu passar det alltså. När jag hade nått på hjärtat var du dock inte inne. 🙁 Ta det retroaktivt.
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Ja men då var det nog samma! Då blir det ju bara löjligt när han bygger sin artikel på att status quo är bra. (och då menar jag inte bandet)
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Ja men då var det nog samma! Då blir det ju bara löjligt när han bygger sin artikel på att status quo är bra. (och då menar jag inte bandet) Det hade iofs varit ännu löjligare.
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Det hade iofs varit ännu löjligare. Hade han gjort det hade han nog tagit något, och det hade varit ännu löjligare.
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Milan leder efter 3 minuter. Det hade jag inte räknat med.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Hade han gjort det hade han nog tagit något, och det hade varit ännu löjligare. Är knark löjligt?
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Är knark löjligt? Nä, men att debattera mot det samtidigt som man är hög är det.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Nä, men att debattera mot det samtidigt som man är hög är det. Låter som en amerikansk stonerkomedi.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Säg något som gör att jag får mindre tråkigt.
Overkill Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Kolla på Kaos i Båstad. Då mår man lite bra också att man inte är dom som är med där.
Neosus Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Nej! Ja! ...eller alltså. Ja? NEJJJ!!! Jag har ej fixat käk! Vad har NI ej fixat?
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Kolla på Kaos i Båstad. Då mår man lite bra också att man inte är dom som är med där. Det går inte på kunskapskanalen va?
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Kolla på Kaos i Båstad. Då mår man lite bra också att man inte är dom som är med där. Rik?
Memphis Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 (redigerat) Nej! Ja! ...eller alltså. Ja? NEJJJ!!! Jag har ej fixat käk! Vad har NI ej fixat? 😳 Redigerat 13 september 2011 av Memphis
Memphis Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 (redigerat) Hej Grahn! När du gick med i forumet 2003 gick jag i åttonde klass. 😄 Var en finnig pojke som körde en gammal Puch Montana. xD Redigerat 13 september 2011 av Memphis
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Jag hade nog inte fått så mycket finnar än vid det laget.
Neosus Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Hej Grahn! När du gick med i forumet 2003 gick jag i åttonde klass. 😄 Var en finnig pojke som körde en gammal Puch Montana. xD Tjitt!! 😄🥰 ...då vare typ 2 år efter jag gott rockskola. Jag hade en kompis som körde Puck Dakota när jag gick på högstadiet.
Memphis Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Tjitt!! 😄🥰 ...då vare typ 2 år efter jag gott rockskola. Jag hade en kompis som körde Puck Dakota när jag gick på högstadiet. ☺️ Sedär ja. 😄
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Jag hade nog inte fått så mycket finnar än vid det laget. Jag väntar på min tredje fortfarande, fick min andra finne på halsen för någon vecka sedan.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Jag väntar på min tredje fortfarande, fick min andra finne på halsen för någon vecka sedan. Tredje gången gillt?
Memphis Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Jag väntar på min tredje fortfarande, fick min andra finne på halsen för någon vecka sedan. Hur går det me pubis då?
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 (redigerat) Stockholmsmaffian i ännu två program på tv... Superstars, med nästan samma deltagare som i Mästarnas mästare. Det blir bara för mycket. Kan de inte sända alla stockholmsprogram på deras dj__la lokal-tv, för en sådan måste ju finnas. och sedan ett pratprogram med Pernilla Wahlgren som mest är känd i mina ögon för att att inte kunna förstå varför människor har djur "för de kan ju inte svenska", superböget Jonas Gardell, Alex Schulman och hon den där läspande blonda kvinnan som jag inte har en aning om vad hon kan mer än att tycka... och alla dom klagar de på Skurt och dennes intervjuer - som var f.ö. fullständigt briljanta när de gick på tv. Vad de inte fattat var ju att det var gjort för barn. Seriöst. 😏 Redigerat 13 september 2011 av debatt
SadamJR Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 Stockholmsmaffian i ännu två program på tv... Superstars, med nästan samma deltagare som i Mästarnas mästare. Det blir bara för mycket. Kan de inte sända alla stockholmsprogram på deras dj__la lokal-tv, för en sådan måste ju finnas. och sedan ett pratprogram med Pernilla Wahlgren som mest är känd i mina ögon för att att inte kunna förstå varför människor har djur "för de kan ju inte svenska", superböget Jonas Gardell, Alex Schulman och hon den där läspande blonda kvinnan som jag inte har en aning om vad hon kan mer än att tycka... och alla dom klagar de på Skurt och dennes intervjuer - som var f.ö. fullständigt briljanta när de gick på tv. Vad de inte fattat var ju att det var gjort för barn. Seriöst. 😏 Huvudsaken är att du är tolerant.
debatt Postat 13 september 2011 Trådstartare Postat 13 september 2011 Hur går det me pubis då? Det var klart när jag fyllt 11 - jag var dj__ligt tidigt utvecklad. Sedan skulle man ju ha uppehåll för målbrottet i musikundervisningen i 8an, men det hade jag varit i i 5-6an.
Dingbats Postat 13 september 2011 Postat 13 september 2011 2003 började jag högstadiet. Det känns ändå rätt ballt att man var en tänkande varelse med ändå en del intelligens i kroppen redan för så länge som åtta år sen.
Recommended Posts