Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Läste för några veckor sedan att Sveriges drogpolitik var "lyckad" i avseendet att få testar, men misslyckad i avseendet att många fastnar. Och vad gällde cannabis var det inte alls en gateway till tyngre grejer. Tror det också var på SvD (eller DN) men minns ej.

Om det var samma som jag läste var det i DN. De radade upp en sju-åtta kriterier en narkotikapolitik kan vara lyckad enligt, och att våran var undermålig på typ alla utom ett sätt.

Så nu passar det alltså. När jag hade nått på hjärtat var du dock inte inne.

🙁 Ta det retroaktivt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej Grahn!

När du gick med i forumet 2003 gick jag i åttonde klass. 😄 Var en finnig pojke som körde en gammal Puch Montana. xD

Tjitt!! 😄🥰

...då vare typ 2 år efter jag gott rockskola.

Jag hade en kompis som körde Puck Dakota när jag gick på högstadiet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholmsmaffian i ännu två program på tv... Superstars, med nästan samma deltagare som i Mästarnas mästare. Det blir bara för mycket. Kan de inte sända alla stockholmsprogram på deras dj__la lokal-tv, för en sådan måste ju finnas.

och sedan ett pratprogram med Pernilla Wahlgren som mest är känd i mina ögon för att att inte kunna förstå varför människor har djur "för de kan ju inte svenska", superböget Jonas Gardell, Alex Schulman och hon den där läspande blonda kvinnan som jag inte har en aning om vad hon kan mer än att tycka...

och alla dom klagar de på Skurt och dennes intervjuer - som var f.ö. fullständigt briljanta när de gick på tv. Vad de inte fattat var ju att det var gjort för barn.

Seriöst.

😏

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholmsmaffian i ännu två program på tv... Superstars, med nästan samma deltagare som i Mästarnas mästare. Det blir bara för mycket. Kan de inte sända alla stockholmsprogram på deras dj__la lokal-tv, för en sådan måste ju finnas.

och sedan ett pratprogram med Pernilla Wahlgren som mest är känd i mina ögon för att att inte kunna förstå varför människor har djur "för de kan ju inte svenska", superböget Jonas Gardell, Alex Schulman och hon den där läspande blonda kvinnan som jag inte har en aning om vad hon kan mer än att tycka...

och alla dom klagar de på Skurt och dennes intervjuer - som var f.ö. fullständigt briljanta när de gick på tv. Vad de inte fattat var ju att det var gjort för barn.

Seriöst.

😏

Huvudsaken är att du är tolerant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...