Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag minns en gång när jag var jättenedstämd i baksätet på bilen för att jag inte kunde komma på någonting som inte hade en enhet som jag kunde få ge namn åt.

Då var jag runt nio tio skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns en gång när jag var jättenedstämd i baksätet på bilen för att jag inte kunde komma på någonting som inte hade en enhet som jag kunde få ge namn åt.

Då var jag runt nio tio skulle jag tro.

Tio var en konstig enhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag minns en gång när jag var jättenedstämd i baksätet på bilen för att jag inte kunde komma på någonting som inte hade en enhet som jag kunde få ge namn åt.

Hur nedstämd var du? F#? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gick elprogrammet hittade vi på enheten "fillibengt". Den hade bara ett värde, 25.

25 fB svarade vi på allt vi inte kunde svaret på.

Det tyckte vi var jätteroligt.

Jag hade nästan lika dålig humor på den tiden som jag har nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gick elprogrammet hittade vi på enheten "fillibengt". Den hade bara ett värde, 25.

25 fB svarade vi på allt vi inte kunde svaret på.

Det tyckte vi var jätteroligt.

Jag hade nästan lika dålig humor på den tiden som jag har nu.

Måste säga att du har bättre humor nu. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gick elprogrammet hittade vi på enheten "fillibengt". Den hade bara ett värde, 25.

25 fB svarade vi på allt vi inte kunde svaret på.

Det tyckte vi var jätteroligt.

Jag hade nästan lika dålig humor på den tiden som jag har nu.

Nja, vissa tycker ju att det är kul att skrika och sånt, det är värre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaddå ":erik:"? 😕

Internskämt som kommer från ett klipp från nån intervju där nån mongokille som hette erik skrattade hysteriskt och drog värdelösa skämt som han själv garvade ihjäl sig åt. Nån här kan säkert leta upp klippet åt dig. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Internskämt som kommer från ett klipp från nån intervju där nån mongokille som hette erik skrattade hysteriskt och drog värdelösa skämt som han själv garvade ihjäl sig åt. Nån här kan säkert leta upp klippet åt dig. 😄

Jaså DET (radio)klippet. Jo det känner jag igen 😆 Han är ju askalas eller jävligt stenad på någonting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...