Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Koka fika nu Det är ju så myyyyyysigt med åska 😕 Faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 vad är motsvarigheten till st-ligatur? ...DET skulle jag bra gärna vilja veta. 😑😱 Din länk Det är ju så myyyyyysigt med åska 😕 Eller hur! 😄 Det e sjukt mysigt. Och regn! Förbannat mysigt me regn! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Grahn, Maria Montazami har väl uppfostrat flera barn, fyra?, hur ska hon då ha tid med nåt annat än att vara hemmafru?? F.ö. så fattar ju vem som helst att hon skådespelar, för ingen kan ju vara så djävla urblåst på riktigt... 😆 Vancouver Debates Fast är man som jag så vill man ju ta chansen att lära sig så mycket som möjligt och inte bara ligga på godkäntgränsen hela tiden. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Om ändå debatt var min pappa. EDIT: för att nu tala om folk i tredje person Redigerat 11 september 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) En tidigare bandkamrat blev färdig Civilingenjör i datateknik/programmering typ för något år sedan, fick jobb på Ericsson och nu flyttade han till Silicon Valley, Kalifornien som trainee på ett företag, där han såklart får jobb sen om han vill. Rätt sjukt, lite avis blir man ju. 😛 Blir ju nästan sugen på att jobba utomlands något/några år! Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Imorgon är det dags för jobb igen då. Blir nog ungefär såhär. http://www.youtube.com/watch?v=jbMe270kIyY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Sugen på godis blev man ju nu också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 12 matcher? Japp. Det var 12 matcher på stryktipset förr, sen blev det 13 matcher. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Imorgon är det dags för jobb igen då. Blir nog ungefär såhär. http://www.youtube.com/watch?v=jbMe270kIyY 😳 😄 Speciell humor. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Rumpan Vill Inte Bajsa Är du på muggen och i längsta samtidigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag har 18 skivor som har släppts i år. Så många brukar det nog inte vara. Det är kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Är du på muggen och i längsta samtidigt? Jag alternerar. Jag har 18 skivor som har släppts i år. Så många brukar det nog inte vara. Det är kul. Jag har ovanligt dålig koll på vilka skivor som kommit i år. Eller jag har ett gäng, men inga som är sådär wow. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Eller hur! 😄 Det e sjukt mysigt. Och regn! Förbannat mysigt me regn! ☺️ När det är riktigt dåligt väder brukar jag va glad att jag inte är en hare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😳 😄 Speciell humor. ☺️ Du kan va speciell. 😏 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Bombay Bicycle club har visst släppt nytt! 😮 Lyssnar nu. 🥰 Du kan va speciell. 😏 😆 Tack Fidden. 😊 🥰 Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Om ändå debatt var min pappa. EDIT: för att nu tala om folk i tredje person Vad är det för fel på den du har? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Vad är det för fel på den du har? Omväxling förnöjer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Av dom så gillar jag dessa extra mycket: Bon Iver – Bon Iver, Bon Iver Frank Ocean – Nostalgia/Ultra Jay-Z & Kanye West – Watch The Throne The Pains of Being Pure at Heart – Belong SBTRKT – SBTRKT tUnE-yArDs – W H O K I L L The Weeknd – House of Balloons Fleet Foxes och Explosions in the Sky har jag också där men dom har jag lyssnat för lite på för att säga nått. Samma med Clap Your Hands Say Yeahs nya som jag inte lyssnat på än. Beyonces var sådär, samma med Death Cabs. Destroyers var iofs rätt bra, James Blakes skiva är inte jättewow men inte dålig, Kurt Viles skiva är lite tråkig, Moon Duos är inte så bra, Secret Cities minns jag inte riktigt, Smith Westerns njaa och Wild Beasts var inget speciellt har jag fr mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Är nått av de Indie-pop av något slag? Bon Ivers senaste har jag lyssnat rätt mycket på. Gillar den skarpt. ☺️ Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Av dom så gillar jag dessa extra mycket: Bon Iver – Bon Iver, Bon Iver Frank Ocean – Nostalgia/Ultra Jay-Z & Kanye West – Watch The Throne The Pains of Being Pure at Heart – Belong SBTRKT – SBTRKT tUnE-yArDs – W H O K I L L The Weeknd – House of Balloons Fleet Foxes och Explosions in the Sky har jag också där men dom har jag lyssnat för lite på för att säga nått. Samma med Clap Your Hands Say Yeahs nya som jag inte lyssnat på än. Beyonces var sådär, samma med Death Cabs. Destroyers var iofs rätt bra, James Blakes skiva är inte jättewow men inte dålig, Kurt Viles skiva är lite tråkig, Moon Duos är inte så bra, Secret Cities minns jag inte riktigt, Smith Westerns njaa och Wild Beasts var inget speciellt har jag fr mig. Av de du nämner har jag hört: Bon Iver - helt okej tUnE-yArDs - sådääär Fleet Foxes - helt okej James Blake - blä Moon Duo - om det är den skivan jag har hört så minns jag den inte Secret Cities - minns inte Smith Westerns - bra! Dessutom: Razika - bra! bob hund - bra! Trouble Books & Mark McGuire - jävligt skön att chilla till Men ingen ASBRA!! hittills. Är nått av de Indie-pop av något slag? Bon Ivers senaste har jag lyssnat rätt mycket på. Gillar den skarpt. ☺️ Du kanske skulle gilla Smith Westerns och Razika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Dagens musik är inte......... äh, gonatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Du kanske skulle gilla Smith Westerns och Razika. Tack för tipsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Dagens musik är inte så dum ändå, gonatt. gonatt 😛 ...fast mycke e skit 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Är nått av de Indie-pop av något slag? Bon Ivers senaste har jag lyssnat rätt mycket på. Gillar den skarpt. ☺️ Jag är ju egentligen av uppfattningen att indie inte låter. Pains of Being... är bland annat taggade som pop på last fm: http://www.youtube.com/watch?v=-Dt1zWdmB4c tune-yards (där det sjuka är att sångaren är en tjej): Destroyer påminner en del om Stars: http://www.youtube.com/watch?v=qz7oaUUWWYk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Japp. Det var 12 matcher på stryktipset förr, sen blev det 13 matcher. Då hade jag rätt, det var inte 12 rader, eller det kanske det var det också förresten? Var det inte det - innan topptipset kom in i bilden? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nja, inget jag var så mycket för. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Omväxling förnöjer. Jag kanske är din pappa... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 the milkman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts