Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Haha, tänkte precis på samma sätt förut men valde att avstå. 😄 jo jag förstår, man vill ju inte kasta pil i sin kuvös ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Har ni tänkt på att detta var inlägg #20000? Det har jag. 😊 hehe, där ser man. 😄 Synd att Dingis inte kunde se det då. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hennes ena dotter är ganska snygg faktiskt! Nu briljerar du igen! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 jo jag förstår, man vill ju inte kasta pil i sin kuvös ☺️ inte om man är dödsrädd för att dö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nu briljerar du igen! 🥰 Vet inte riktigt hur, men tack! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 jo jag förstår, man vill ju inte kasta pil i sin kuvös ☺️ Så dålig självdistans har jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 hehe, där ser man. 😄 Synd att Dingis inte kunde se det då. Jag tror du kommer över din sorg ganska snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Grattis memph! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Tror ni jag kommer bajsa tillfredsställande om jag går på toa nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hej Memph! 🥰 Knullat mkt i helgen? 😊 😆 Vilken fråga. 😛 Bara lite. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😆 Vilken fråga. 😛 Bara lite. 😊 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Vet inte riktigt hur, men tack! 😛 Det ken ikke jeg heller, heaheaheah 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 jag ska ha en myke snyggare flickvän än alla här inne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Det ken ikke jeg heller, heaheaheah 😆 ☺️ jag ska ha en myke snyggare flickvän än alla här inne GLHF Mkt möjligt faktiskt. Men orka bry sig! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Kronblom gjorde alltid sådär. Han såg putte kocks experttips på tv och sen tippade han tvärtom. På den tiden var det bara 12 rader. 12 matcher? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 GLHF Mkt möjligt faktiskt. Men orka bry sig! 😛 good life heavy fucking som sagt Klart man bryr sig. vill ju inte ha nå jävla wtluder föfaaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) good life heavy fucking som sagt Klart man bryr sig. vill ju inte ha nå jävla wtluder föfaaan 😲 Å det har med sakfrågan att göra hur? Mer än att man faktiskt inte vill ha ett WTluder Redigerat 11 september 2011 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 löksvamp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😲 Å det har med sakfrågan att göra hur? Mer än att man faktiskt inte vill ha ett WTluder Att jag generellt inte finner personer värda epitetet "WT-luder" särskilt attraktiva, lite per definition. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Att jag generellt inte finner personer värda epitetet "WT-luder" särskilt attraktiva, lite per definition. Ja jo. Men asså.. Om du har snyggare tjej, och ajg inte bryr mig... får jag en WTbrud då? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Rumpan Vill Inte Bajsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ja jo. Men asså.. Om du har snyggare tjej, och ajg inte bryr mig... får jag en WTbrud då? 😲 Jag har inte sagt någonting om din tjej. Jag sa bara att jag bryr mig och jag vill inte ha ett wtluder USCH säger jag också, för det var ett ogenomtänkt inlägg som inte betydde så mycket och klassförakt luktar illa så glöm det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 När ska folk sluta tycka att st-ligatur är snyggt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 st-ligatur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 precis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Varför pratar alla om åska helta tiden när jag bara hört åskan 2ggr i år 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Varför pratar alla om åska helta tiden när jag bara hört åskan 2ggr i år 🙁 Jag lider med dig Pazo. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 vad är motsvarigheten till st-ligatur? ...DET skulle jag bra gärna vilja veta. 😑😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Alltid lika kul när bandmedlemmar hoppar... Så ja, han är typ inte med längre. 🙁 När är begravningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag lider med dig Pazo. 🙁 Det är ju så myyyyyysigt med åska 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts