Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Det kommer nog att lösa sig för dig med!

Läser hon på universitet nu? Eller är hon 93:a?

Vem pratar du om nu? JAHA min syrra såklart. 93:a, vad säger du om min syster??? Hon är 92:a, hon läser filmvetenskap på universitetet nu. Jag blir typ avundsjuk, man känner sig så sjukt dålig som inte kan allt det där som hon lär sig nu. Samtidigt skulle jag längta bort om jag läste det för det verkar rätt tungt.

Gammal möglig svett luktar inte kompost. Lutkar med vinäger

Gammalt svettigt mögel då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vem pratar du om nu? JAHA min syrra såklart. 93:a, vad säger du om min syster??? Hon är 92:a, hon läser filmvetenskap på universitetet nu. Jag blir typ avundsjuk, man känner sig så sjukt dålig som inte kan allt det där som hon lär sig nu. Samtidigt skulle jag längta bort om jag läste det för det verkar rätt tungt.

Gammalt svettigt mögel då.

filmvetenskap tungt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde filmvetenskap var såndär typisk slackerkurs som folk tog för att chilla.

Trodde jag också, men då verkar de ha valt fel. Eller det kan förstås vara att min pluggissyrra får det att verka tyngre än det är, men det är ändå liksom "läs de här 80 sidorna till imorgon och kan dem". Och typ skriftliga inlämningar och så. Det verkar absolut inte vara glutta rulle och chilla lite i kafeterian.

Link to comment
Dela på andra sajter

1: Är humaniora.

2: Min mest slackiga kompis (en av de slakigaste personer jag känner) gick det och klarade det lätt.

Det är möjligt att det inte är så jättehöga krav för godkänt, men det finns absolut utrymme för att plugga skiten ur sig om man vill lära sig det det är meningen att man ska lära sig på kursen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde jag också, men då verkar de ha valt fel. Eller det kan förstås vara att min pluggissyrra får det att verka tyngre än det är, men det är ändå liksom "läs de här 80 sidorna till imorgon och kan dem". Och typ skriftliga inlämningar och så. Det verkar absolut inte vara glutta rulle och chilla lite i kafeterian.

Så hade vi typ på musikvetenskapen.

"läs" dehär 80 sidorna och "kan dem". Lämna in nån uppgift lite då å då... osv.. Var ändå typ 4 absolut max 5 föreläsningar i veckan 😛

Visste inte att du jobbade på Svenskt Näringsliv.

De är mycket du inte vet! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Så hade vi typ på musikvetenskapen.

"läs" dehär 80 sidorna och "kan dem". Lämna in nån uppgift lite då å då... osv.. Var ändå typ 4 absolut max 5 föreläsningar i veckan 😛

Låter iofs som rätt många föreläsningar i mina öron, eller typ normalt. Jag har haft tre typ de flesta veckorna så långt bak jag minns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig sett henne någonstans, alls.

Det är klart du inte har.

MEN KOM IGEN FÖR HELVETE!

ALLA känner till henne. Det är liksom ALLMÄNBILDNING! Det är ditt jävla ANSVAR att hålla lite koll på kulturen. Det är fan sånthär som gör att man tappar allt hopp om mänskligheten, när folk bara är "meh" och struntar i att vara allmänbildade.

Jag menar, Maria Montazami är precis typen av person som jag hade trott att just Dingbats skulle ha skitbra koll på.

Blir så jävla förbannad.

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Aja, livet kunde vart värre. Har en gammal barndomskompis som fortfarande inte har gjort ett skit efter studenten och är lika gammal som mig. Han läste någon kurs i Umeå i våras men hoppade av så nu bor han hemma igen och spelar Xbox.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN KOM IGEN FÖR HELVETE!

ALLA känner till henne. Det är liksom ALLMÄNBILDNING! Det är ditt jävla ANSVAR att hålla lite koll på kulturen. Det är fan sånthär som gör att man tappar allt hopp om mänskligheten, när folk bara är "meh" och struntar i att vara allmänbildade.

Jag menar, Maria Montazami är precis typen av person som jag hade trott att just Dingbats skulle ha skitbra koll på.

Blir så jävla förbannad.

😠

😆 Jag ska bättra mig!

Undra hur ett "lutkar med vinäger" ser ut förresten.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN KOM IGEN FÖR HELVETE!

ALLA känner till henne. Det är liksom ALLMÄNBILDNING! Det är ditt jävla ANSVAR att hålla lite koll på kulturen. Det är fan sånthär som gör att man tappar allt hopp om mänskligheten, när folk bara är "meh" och struntar i att vara allmänbildade.

Jag menar, Maria Montazami är precis typen av person som jag hade trott att just Dingbats skulle ha skitbra koll på.

Blir så jävla förbannad.

😠

Haha, tänkte precis på samma sätt förut men valde att avstå. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...