Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nu är det ett program på kunskapskanalen som dingbats borde gilla. Tack! Ses! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Tack! Ses! Ska du inte skaffa en egen tryckpress. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Tack! Ses! Bra tv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag blev raggad på av en tjej och jag tackade nej. Jag har med andra ord kommit över min desperat-fas. Det känns ganska bra. (Även om en del av mig säger: NOOOOOOO, tackade du nej till boobies??? 😮 :o 😮 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag blev raggad på av en tjej och jag tackade nej. Jag har med andra ord kommit över min desperat-fas. Det känns ganska bra. (Även om en del av mig säger: NOOOOOOO, tackade du nej till boobies??? 😮 :o 😮 xD Antar att hon var ful som stryk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Antar att hon var ful som stryk? Nope. Men inte riktigt min typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Tipset idag e precis tvärtom. Tur jag inte lämnade in. Förvisso hade det varit många rätt på enkelrad som var tvärtemot. Kanske alla t.o.m.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😄 hehe 😆 Melodynefusk eller inte; jävligt bra sång som har hjärtat på rätta stället 🥰 Jag blev raggad på av en tjej och jag tackade nej. Jag har med andra ord kommit över min desperat-fas. Det känns ganska bra. (Även om en del av mig säger: NOOOOOOO, tackade du nej till boobies??? 😮 :o 😮 xD Bra gjort but it's a sad day for women everywhere 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Tipset idag e precis tvärtom. Tur jag inte lämnade in. Förvisso hade det varit många rätt på enkelrad som var tvärtemot. Kanske alla t.o.m.? Kronblom gjorde alltid sådär. Han såg putte kocks experttips på tv och sen tippade han tvärtom. På den tiden var det bara 12 rader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag blev raggad på av en tjej och jag tackade nej. Jag har med andra ord kommit över min desperat-fas. Det känns ganska bra. (Även om en del av mig säger: NOOOOOOO, tackade du nej till boobies??? 😮 :o 😮 xD MÄHH!! Lite fika och nuppa är aldrig fel. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag äter ölkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag äter ölkorv gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Dricker öl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 MÄHH!! Lite fika och nuppa är aldrig fel. 😳 Det kommer jag få min beskärda del av nästa helg. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Dricker öl? Såklart nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 http://www.tetris1d.org/tetris.php Såklart nej Vaffönteré? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 http://www.tetris1d.org/tetris.php Vaffönteré? Vafföskulleja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Det kommer jag få min beskärda del av nästa helg. ☺️ Vabra! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Vafföskulleja? Gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Det kommer jag få min beskärda del av nästa helg. ☺️ Va kul!! 😮 Redigerat 11 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Va kul!! 😮 😮 Passa dig innan Dingbats bitchslappar dig tillbaka till dom andra Studio Forum-avdelningarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😮 Passa dig innan Dingbats bitchslappar dig tillbaka till dom andra Studio Forum-avdelningarna. Du borde ta med dej dingbats ut på nån av dina tokraggarkvällar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😮 Passa dig innan Dingbats bitchslappar dig tillbaka till dom andra Studio Forum-avdelningarna. 😮 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Alltid lika kul när bandmedlemmar hoppar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Alltid lika kul när bandmedlemmar hoppar... 😕 Berätta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts