Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Just nu verkar det va tillräckligt mycket fantasy för honom ändå.

Vad pratar du om?

https://www.studio.se/index.php/topic/86880-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-3/page__view__findpost__p__1281658

Första raden skrev ju Dingbats, men den andra raden skrev ju Memphis, som du ser.

Redigerat av debatt
Postat

Vad pratar du om?

https://www.studio.se/index.php/topic/86880-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-3/page__view__findpost__p__1281658

Första raden skrev ju Dingbats, men den andra raden skrev ju Memphis, som du ser.

Ja, men än sen?

Postat

Ska du vara med i fantasy hockey, debatt?

Och slejnard? Och grahn? Vilka är det mer som brukar vara med? Vilka är det som inte brukar vara med, men som kan tänkas vilja vara med?

ALLA ska vara med! 😠

Postat

Och slejnard? Och grahn? Vilka är det mer som brukar vara med? Vilka är det som inte brukar vara med, men som kan tänkas vilja vara med?

ALLA ska vara med! 😠

nej.jpg

😑

Postat

ALLA ska vara med! 😠

Anjou var senast aktiv 10 augusti.

Postat

Jag får nog hålla med Sadam här (ang. festival #39); det känns som om det kan bli ganska så märkligt och skitnödigt.

Postat

Förresten Fidden, hörde på din låt där... JÄVLAR vilken grym låt! Är det du som sjunger sådär hjärtskärande bra?

Postat

Förresten Fidden, hörde på din låt där... JÄVLAR vilken grym låt! Är det du som sjunger sådär hjärtskärande bra?

🥰

det är jag som sjunger, men lite melodynefusk. 😊

Postat

Nej, inte alltid. Det är viktigt att veta när man ska byta kurs och inte bara köra på som man alltid gjort i någon slags missriktad konsekvens. Jag insåg att det var ett misstag att börja övningsköra, så då ändrade jag mig.

Okej.

Är väl lika bra att slutföra vad man påbörjat?

De hade inte behövt börja.
Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du?

Nej, inte enligt mina lärare i grundskolan. Men vad vet dem.

Känns ju som en lat variant av ordet.

Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget?

Såatte. Kaffe på det?

Postat

Du citerade ju som om Dingbats hade skrivit bägge raderna.

Men alla vet väl vem som sa vad, det var ju bara några inlägg tidigare. Nu, däremot, är förvirringen förmodligen total.

Postat

Memphomanen, det är ok att skriva "sade" och "lade", eller "sa" och "la". Bara man använder det konsekvent och därför är det konstigt när man i böcker läser att de har valt "sa" men "lade" överallt.

Klart man ska vara konsekvent.

Postat

Men alla vet väl vem som sa vad, det var ju bara några inlägg tidigare. Nu, däremot, är förvirringen förmodligen total.

Nej, inte enligt mina lärare i grundskolan. Men vad vet dem.

Vad förvirrande.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.