Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ska du vara med i fantasy hockey, debatt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Ska du vara med i fantasyhockey, debatt? 😮 😳 eehhh.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ska du vara med i fantasy hockey, debatt? Just nu verkar det va tillräckligt mycket fantasy för honom ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 ...nu är maten färdig. 😑 Ja, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Just nu verkar det va tillräckligt mycket fantasy för honom ändå. Vad pratar du om? https://www.studio.se/index.php/topic/86880-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-3/page__view__findpost__p__1281658 Första raden skrev ju Dingbats, men den andra raden skrev ju Memphis, som du ser. Redigerat 11 september 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😆 ...ehh. Nu drar jag åt helvete. ...eller nej jag menar hem te "byn". Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Vad pratar du om? https://www.studio.se/index.php/topic/86880-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-3/page__view__findpost__p__1281658 Första raden skrev ju Dingbats, men den andra raden skrev ju Memphis, som du ser. Ja, men än sen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ska du vara med i fantasy hockey, debatt? Och slejnard? Och grahn? Vilka är det mer som brukar vara med? Vilka är det som inte brukar vara med, men som kan tänkas vilja vara med? ALLA ska vara med! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Och slejnard? Och grahn? Vilka är det mer som brukar vara med? Vilka är det som inte brukar vara med, men som kan tänkas vilja vara med? ALLA ska vara med! 😠 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Och slejnard? Och grahn? Vilka är det mer som brukar vara med? Vilka är det som inte brukar vara med, men som kan tänkas vilja vara med? ALLA ska vara med! 😠 Anjou var senast aktiv 10 augusti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag får nog hålla med Sadam här (ang. festival #39); det känns som om det kan bli ganska så märkligt och skitnödigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Fan, nu lär det börja åska inom femton minuter 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Förresten Fidden, hörde på din låt där... JÄVLAR vilken grym låt! Är det du som sjunger sådär hjärtskärande bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag skulle hellre läsa konstvetenskap. Och om jag läste det skulle jag hellre läsa något annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Förresten Fidden, hörde på din låt där... JÄVLAR vilken grym låt! Är det du som sjunger sådär hjärtskärande bra? 🥰 det är jag som sjunger, men lite melodynefusk. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Ja, men än sen? Du citerade ju som om Dingbats hade skrivit bägge raderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nej, inte alltid. Det är viktigt att veta när man ska byta kurs och inte bara köra på som man alltid gjort i någon slags missriktad konsekvens. Jag insåg att det var ett misstag att börja övningsköra, så då ändrade jag mig.Okej. Är väl lika bra att slutföra vad man påbörjat?De hade inte behövt börja. Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du? Nej, inte enligt mina lärare i grundskolan. Men vad vet dem. Känns ju som en lat variant av ordet. Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget? Såatte. Kaffe på det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Du citerade ju som om Dingbats hade skrivit bägge raderna. Men alla vet väl vem som sa vad, det var ju bara några inlägg tidigare. Nu, däremot, är förvirringen förmodligen total. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Men vad vet dem. Nej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Memphomanen, det är ok att skriva "sade" och "lade", eller "sa" och "la". Bara man använder det konsekvent och därför är det konstigt när man i böcker läser att de har valt "sa" men "lade" överallt. Klart man ska vara konsekvent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nej! 😳 Var ironisk. Menade att de borde ha rätt om saken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Nej, inte enligt mina lärare i grundskolan. Men vad vet dem. Vad betyder dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Men alla vet väl vem som sa vad, det var ju bara några inlägg tidigare. Nu, däremot, är förvirringen förmodligen total. Nej, inte enligt mina lärare i grundskolan. Men vad vet dem. Vad förvirrande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😳 Var ironisk. Menade att de borde ha rätt om saken. Det är ordet dem som gör mej smått förtvivlad. Drabbas av det där varje dag i skolan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Vad förvirrande. Nu är du bara så där typiskt göteborgst tyken. Goa gubbar, tror inte det va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nu är det ett program på kunskapskanalen som dingbats borde gilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hej! Kanske hinner göra ett lag imorn. Ska iväg snart igen. Då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts