CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Just ja! När draru te Berlin, Chae? Imorrn drar vi 🥰 Hur är det med dig Grahn? "... vara med på tåget och satsa på flyget... Nejmendåratte... There you go ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Fan va kul Chae. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Imorrn drar vi 🥰 Hur är det med dig Grahn? Jaha va kul! 😄 (Du vet väl om att muren har dom redan rivit...) Jo de e rätt så bra me mig. Drar hem te sollefteå snart. Då ska ja bråka lite me dattan... ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Fan va kul Chae. 🥰 Jaha va kul! 😄 (Du vet väl om att muren har dom redan rivit...) Jo de e rätt så bra me mig. Drar hem te sollefteå snart. Då ska ja bråka lite me dattan... ☺️ Jäääh Okej, har det där fortfarande inte fixat sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Okej, har det där fortfarande inte fixat sig? Nä. 😑😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska. The smake is like the bake! (smaken som baken. 😄) The ass is forked! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Tyskland var mycket roligare på den gamla goda ddr-tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 The ass is forked! Äh, va gafflar du om? 😏😛 Tyskland var mycket roligare på den gamla goda ddr-tiden. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Tyskland var mycket roligare på den gamla goda ddr-tiden. Stasi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska. The smake is like the bake! (smaken som baken. 😄) Klart det låter "bra", men plasttrummorna är inget vidare. Och jag har svårt för syntetiska bakgrundsröster också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Om två månader kommer Katie Meluas nya hemliga cd, nästa månad redan en ny live-dvd med Bachman-Turner. Hoppas Vanessa and the O's får iväg sin nya snart också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Katie Meluas är längesen jag har lyssnat på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Om två månader kommer Katie Meluas nya hemliga cd, nästa månad redan en ny live-dvd med Bachman-Turner. Hoppas Vanessa and the O's får iväg sin nya snart också. Vad är det för hemligt med den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 ...är den så hemlig så att man inte kan köpa den? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Memphomanen, det är ok att skriva "sade" och "lade", eller "sa" och "la". Bara man använder det konsekvent och därför är det konstigt när man i böcker läser att de har valt "sa" men "lade" överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 ...är den så hemlig så att man inte kan köpa den? 😱 😮 Stasi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Men orka göra det. Du hade ju tagit massa lektioner o skit väl. Är väl lika bra att slutföra vad man påbörjat. Nej, inte alltid. Det är viktigt att veta när man ska byta kurs och inte bara köra på som man alltid gjort i någon slags missriktad konsekvens. Jag insåg att det var ett misstag att börja övningsköra, så då ändrade jag mig. Får säga att jag e på väg att göra det redan. Orka rabbla upp alla namn. Men var fint när kören sjöng. Är väl lika bra att slutföra vad man påbörjat? Jag lovar att när du har körkort och en skitsnygg och härlig bil så kommer du va skitglad för att du har det.. Jag sätter 10000:-? 😉 Det finns inga "härliga" bilar. Kanske om man bor i vildmarken. Men i en stad hör inga bilar hemma. Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska. Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du? Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget? Jag tycker stycket låter själlöst. Dvs det är så välpolerat att det saknar personlighet. Ungefär som radioskval eller filmmusik - inget jag köper och inget jag ens skulle lyssna på. Håller med. Han kan säkert nå långt som ljudtekniker, men det är inget sound som intresserar mig. Det är lite som någon som kan måla av folk helt porträttlikt men i övrigt ointressant, det är väl duktigt, men jaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Vad är det för hemligt med den? Första gången de inte tänker släppa en singel eller intervju innan. Det enda man vet är att det inte blir en julskiva som en del trodde. Personligen tror jag hon blir egen producent denna gång, åtminstone delvis. Redan på förra skivan, den fjärde, blev hon mer delaktig i producentrollen - då med William Orbit, som nu gör en ny platta med Madonna igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 jaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du? Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget? Är mycket för att ha korrekt svenska. Och är "ha korrekt svenska" verkligen korrekt i sammanhanhet? Edit; glömde skriva. Redigerat 11 september 2011 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Det finns inga "härliga" bilar. Kanske om man bor i vildmarken. Men i en stad hör inga bilar hemma. joo de göre visst de. kolla på alla...bratsen. 😱😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Och är "ha korrekt svenska" verkligen korrekt i sammanhanhet? Edit; glömde skriva. ? Varför blanda vad Dingbats och Memphis skrev i samma citat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag trodde det hette "åldersdigen". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 ? Varför blanda vad Dingbats och Memphis skrev i samma citat? Därför att de har en diskussion som jag vill bidra till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Nej nu får maten lov att vara klar. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Festival # 39 kan bli den märkligaste hittills. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Memphis[/color]' timestamp='1315748080' post='1281634']Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska. Dingbats[/color]' timestamp='1315749441' post='1281655']Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du? Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget? SadamJRs inlägg: Dingbats, den 2011-09-11 - 16:57, sa: Är "sa" och "la" inte korrekt, menar du? Och vad innebär "inte korrekt" i det här sammanhanget? Är mycket för att ha korrekt svenska. Varför blanda vad Dingbats och Memphis skrev i samma citat? Därför att de har en diskussion som jag vill bidra till. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 ...nu är maten färdig. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts