Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 jag har sett den en gång mer än ingen gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag har Seths ingång. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Var det nån som tyckte nåt, om filmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Det är ganska onödigt att lyssna på Neon Indians nya skiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Var det nån som tyckte nåt, om filmen? Kul, värmande och upplyftande. Bra film när man känner sig lite låg. Lite mer seriöst så måste jag säga att jag inte direkt minns. Redigerat 11 september 2011 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 https://www.studio.se/index.php/topic/82187-den-allmaenna-snacktraaden-2011-del-1/page__view__findpost__p__1208669 Mitt favoritinlägg i hela längsta. 🥰 Dangbätsa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 hej helvete va full jag blev igår. 😳 Hade inte ätit så mycket under dagen, kommer dit och blir direkt bjuden på tre shotar. Sen massa öl på det. Slutade kvällen med att spy på toaletten och däcka i en soffa. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Kollar på live-streamingen på minnescermonin i NY. Nån mer som gör det? Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 livsström Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Du var med i min dröm inatt Dingis. Du körde buss. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Du var med i min dröm inatt Dingis. Du körde buss. 😛 Bättre än bil iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hur var det nu, fick du ditt körkort eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag la av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag la av. Men orka göra det. Du hade ju tagit massa lektioner o skit väl. Är väl lika bra att slutföra vad man påbörjat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Kollar på live-streamingen på minnescermonin i NY. Nån mer som gör det? jag kollade lite förut, men sen tröttnade jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) jag kollade lite förut, men sen tröttnade jag. Får säga att jag e på väg att göra det redan. Orka rabbla upp alla namn. Men var fint när kören sjöng. Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 (redigerat) Alltså, Rabieshund är ju så äckligt duktig, man blir ju deppig av att höra hans grejer. Denna lade han upp på fejjan nu. Så jävla snyggt och välproducerat. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 11 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag la av. Jag lovar att när du har körkort och en skitsnygg och härlig bil så kommer du va skitglad för att du har det.. Jag sätter 10000:-? 😉 Alltså, Rabieshund är ju så äckligt duktig, man blir ju deppig av att höra hans grejer. Denna lade han upp på fejjan nu. Så jävla snyggt och välproducerat. Your browser does not support the HTML5 audio tag Ja han e grym! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hej Längsta! Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ingenting ja e oskyldig! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Får säga att jag e på väg att göra det redan. Orka rabbla upp alla namn. Men var fint när kören sjöng. Hörde på cellon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Hej Längsta! Vad gör ni? Åt nyss kebabtallrik. Gott! Ska plugga några timmar, och sen fika med en barndomsvän ikväll. ☺️ Durå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Ingenting ja e oskyldig! 😱 Nej Grahn, det är du aldrig 😄 Åt nyss kebabtallrik. Gott! Ska plugga några timmar, och sen fika med en barndomsvän ikväll. ☺️ Durå? Låter najs! Jag håller på att organisera lite kläder i diverse persedelpåsar, d v s packar inför Berlin-semestern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 " - Goda kommunikationer är a och o för en kommuns utveckling. Även Västervik måste vara med på tåget och satsa på flyget!"Fredrik GRanberg, projektledare för den arbetsgrupp som just nu förbereder Västerviks nya dagliga flyglinje till Bromma och Arlanda. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Alltså, Rabieshund är ju så äckligt duktig, man blir ju deppig av att höra hans grejer. Denna lade han upp på fejjan nu. Så jävla snyggt och välproducerat. Your browser does not support the HTML5 audio tag Du skrev "lade". Skriver du "sade" också? 😕 Jag tycker stycket låter själlöst. Dvs det är så välpolerat att det saknar personlighet. Ungefär som radioskval eller filmmusik - inget jag köper och inget jag ens skulle lyssna på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Just ja! När draru te Berlin, Chae? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Varför är det kul? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 Varför är det kul? "... vara med på tåget och satsa på flyget... Nejmendåratte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Du skrev "lade". Skriver du "sade" också? 😕 Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska. Jag tycker stycket låter själlöst. Dvs det är så välpolerat att det saknar personlighet. Ungefär som radioskval eller filmmusik - inget jag köper och inget jag ens skulle lyssna på. The smake is like the bake! (smaken som baken. 😄) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts