Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Var det nån som tyckte nåt, om filmen?

Kul, värmande och upplyftande. Bra film när man känner sig lite låg.

Lite mer seriöst så måste jag säga att jag inte direkt minns.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

hej

helvete va full jag blev igår. 😳

Hade inte ätit så mycket under dagen, kommer dit och blir direkt bjuden på tre shotar. Sen massa öl på det. Slutade kvällen med att spy på toaletten och däcka i en soffa. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag la av.

Jag lovar att när du har körkort och en skitsnygg och härlig bil så kommer du va skitglad för att du har det..

Jag sätter 10000:-?

😉

Alltså, Rabieshund är ju så äckligt duktig, man blir ju deppig av att höra hans grejer. Denna lade han upp på fejjan nu. Så jävla snyggt och välproducerat.

http://martinwiklund.com/music/mishka_my_-_new_lands.mp3

Ja han e grym!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingenting ja e oskyldig! 😱

Nej Grahn, det är du aldrig 😄

Åt nyss kebabtallrik. Gott! Ska plugga några timmar, och sen fika med en barndomsvän ikväll. ☺️

Durå?

Låter najs!

Jag håller på att organisera lite kläder i diverse persedelpåsar, d v s packar inför Berlin-semestern.

Link to comment
Dela på andra sajter

" - Goda kommunikationer är a och o för en kommuns utveckling. Även Västervik måste vara med på tåget och satsa på flyget!"

Fredrik GRanberg, projektledare för den arbetsgrupp som just nu förbereder Västerviks nya dagliga flyglinje till Bromma och Arlanda.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, Rabieshund är ju så äckligt duktig, man blir ju deppig av att höra hans grejer. Denna lade han upp på fejjan nu. Så jävla snyggt och välproducerat.

http://martinwiklund.com/music/mishka_my_-_new_lands.mp3

Du skrev "lade". Skriver du "sade" också? 😕

Jag tycker stycket låter själlöst. Dvs det är så välpolerat att det saknar personlighet. Ungefär som radioskval eller filmmusik

- inget jag köper och inget jag ens skulle lyssna på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev "lade". Skriver du "sade" också? 😕

Ja, det gör jag. Är mycket för att ha korrekt svenska.

Jag tycker stycket låter själlöst. Dvs det är så välpolerat att det saknar personlighet. Ungefär som radioskval eller filmmusik

- inget jag köper och inget jag ens skulle lyssna på.

The smake is like the bake!

(smaken som baken. 😄)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...