Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Men du stänger väl av datorn? Om man kryssar i "kom ihåg inloggning", eller vad det nu står, så förblir man inloggad länge ändå. inte för alltid, någon gång då och då får man logga in. typ varannan månad eller nåt sånt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Själv ska jag logga in i min kudde. GONATT!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Om man kryssar i "kom ihåg inloggning", eller vad det nu står, så förblir man inloggad länge ändå. inte för alltid, någon gång då och då får man logga in. typ varannan månad eller nåt sånt. Vad är fördelen? Själv ska jag logga in i min kudde. GONATT!!! Vad skönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Vad är fördelen? ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Vad är fördelen? det var ju du som hade hittat nackdelar med det motsatta förfarandet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Jag har inte hört Can. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 det var ju du som hade hittat nackdelar med det motsatta förfarandet... Nej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Nej. ok. sluta klaga då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Det som hänt på detta forum sedan i maj, det är ju att när man redan är inloggad och skrivit ett tag så är man helt plötsligt utloggad och kan inte skriva längre. Sådana urloggningar sker upp till 10 gånger per session man sitter med forumet. Det är rätt b. Forumet kommer knappast finnas nästa år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Det som hänt på detta forum sedan i maj, det är ju att när man redan är inloggad och skrivit ett tag så är man helt plötsligt utloggad och kan inte skriva längre. Sådana urloggningar sker upp till 10 gånger per session man sitter med forumet. Det är rätt b. Men eftersom det enbart är du som har det problemet så bör ju felet ligga hos dig. Eller rättare sagt din webbläsare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Och då när man ska logga in går inte det ofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 George C. Scott var det på den där bilden förut. Amerikan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Men eftersom det enbart är du som har det problemet så bör ju felet ligga hos dig. Eller rättare sagt din webbläsare. Webbläsaren. Något fragment som försvunnit då kanske. George C. Scott var det på den där bilden förut. Amerikan... Har du en bild på honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Webbläsaren. Något fragment som försvunnit då kanske. The Lost Fragments. Har du en bild på honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Trodde han var mörkhyad och hade boxhandskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Nä asså je suis désolé men jag måste couchera mig pronto om jag ska hinna upp i någorlunda zeit imorrn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 (redigerat) Georg Kramme. edit: george cramne hette han visst... Redigerat 10 september 2011 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Nä asså je suis désolé men jag måste couchera mig pronto om jag ska hinna upp i någorlunda zeit imorrn. Jag ska se klart på Clouseau som är fördj__la bra! Imon blir det att klippa sig själv. He da! Guten Night! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Om 4 dagar kan man söka till vårens kurser 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag är ganska sfull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag är Pigg Musse Pigg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 FITTAN ÄR BLÖT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 KUKEN SKA IN I DEN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 11 september 2011 Trådstartare Dela Postat 11 september 2011 FAN!!! Nu väckte ni mig ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Om 4 dagar kan man söka till vårens kurser 😱 Nejnejnejnejnej... jag måste verkligen få tag i studievägledarn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 september 2011 Dela Postat 11 september 2011 Jag tycker synd om alla som heter Fanny. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts