Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Vilken bok? Vilken tjej? Ska jag skicka hundralappen? Gammal kursbok, vet inte för hennes nummer finns inte på hitta.se, vänta med det tills jag slickat klart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 God morgon Pico! Morrn, morrn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 give those hoes a go Såna här diagram gör mig arg: Och så skriver man att Muller "tömmer bolaget på miljoner". Usch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Och så skriver man att Muller "tömmer bolaget på miljoner". Usch. Det ser ju ut att stämma bra överens med diagrammet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Det ser ju ut att stämma bra överens med diagrammet? Verkligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Verkligen! Fattar fortfarande inte om du är ironisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Fattar fortfarande inte om du är ironisk. Mest att det gör mig irriterad när man skapar samband som på bilden. Det man verkar vilja framställa är ju att det är Mullers höga löns fel att det går dåligt för Saab. Kollar man sen på dom absoluta siffrorna så är 19 000 000 ganska mycket mindre än 12 000 000 000. Men det finns liksom ingen anledning att tro att det är hans löns fel att det går dåligt för bolaget. Kurvorna som jämförs visar olika saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Mest att det gör mig irriterad när man skapar samband som på bilden. Det man verkar vilja framställa är ju att det är Mullers höga löns fel att det går dåligt för Saab. Kollar man sen på dom absoluta siffrorna så är 19 000 000 ganska mycket mindre än 12 000 000 000. Men det finns liksom ingen anledning att tro att det är hans löns fel att det går dåligt för bolaget. Kurvorna som jämförs visar olika saker. Jo, jag tittade lite på siffrorna sen och la märke till den ganska obetydliga löneökningen om man hade ritat kurvan skalenligt. Sen är jag 0% insatt i hela Saabgrejen, så jag ska inte spekulera så mycket i orsaker och sånt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 (redigerat) Om det är någon som vill tanka en massa film från en jävligt bra torrenttracker (och är beredd att seeda tillräckligt så inte jag råkar illa ut) så har jag en invite till [en sida]. Där finns typ allt. Inte så svårt att bygga ratio heller. EDIT: Om det kommer ut att jag erbjöd det på ett öppet forum så här så kommer både jag och den jag bjuder in bli bannad som fan. Redigerat 10 september 2011 av Dingbats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Har invites till [en bra musiktracker] också såatte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Victor muller framståer mer och mer som en mytoman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Ikväll ska jag se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Ikväll ska jag se Vad lik Katie Melua till vänster, just på den bilden! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Vad lik Katie Melua till vänster, just på den bilden! 😮 Den där smileyn är lik din mamma från igårkväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 give those hoes a go Såna här diagram gör mig arg: Och så skriver man att Muller "tömmer bolaget på miljoner". Usch. Är förlusten bara 3-4 miljarder? Det var det sjukaste jag sett. Den där smileyn är lik din mamma från igårkväll. Det är möjligt. 😆 😄 Risgrynsgröt! 😛 Sweet Pea - M Mann Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 rap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 rap klapp på ryggen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 SO TAKE A LOOK AT ME NOOW! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 it's just an empty space Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Theres nothing leeeeft here to remind meee! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Måste bevisa att benet inte växt ut sjukt.. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Jag har inga byxor på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 SO TAKE A LOOK AT ME NOOW! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Jag har inga byxor på mig. Klä på dig da 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Jag har inga byxor på mig. jag har mjukisar på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Klä på dig da 😊 Så. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Har jag nämnt att Dream Theaters nya skiva är deras bästa på jävligt länge? Känns just nu som bästa sen Scenes From A Memory. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Hur stänger man av på facebook så att det inte står "near Uppsala" när man postar nått? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Hur stänger man av på facebook så att det inte står "near Uppsala" när man postar nått? Är det inte bara att klicka på "near Uppsala" och ta bort den? Så gjorde jag iallafall och den har inte kommit tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts