Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 vad ska jag ha en stereo när jag hör musiken från tusen båtar på väg härifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Mila Kunis är Inte Så Snygg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Var finns högtalarna i förhållande till badrummet? Inne i eller utanför? Utanför. Vem har högtalare i badrummet lixom? Skiter i ljudet, låtarna är vad som spelar roll ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Utanför. Vem har högtalare i badrummet lixom? Skiter i ljudet, låtarna är vad som spelar roll ☺️ Vem äter blåmögelost i badkaret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Jag tror jag ska göra det enda rätta och beställa en till tygpåse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Vem äter blåmögelost i badkaret? känns lite enklare än att installera högtalare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 känns lite enklare än att installera högtalare... Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja. men ibland vill man lyxa till det lite, och då kanske man har att välja på att dra in högtalare i badrummet eller ta med sig en tallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Vem äter blåmögelost i badkaret? Alldeles för få! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 september 2011 Trådstartare Dela Postat 9 september 2011 Jag tror jag ska göra det enda rätta och beställa en till tygpåse. Eller ännu hellre, en tygpåse till. Det är ju ännu enklare att låta bli båda. Det gör jag varje dag. Jag visste inte att man behövde välja. Du har ju valt, du valde alternativ 4: ingetdera. Vem äter blåmögelost i badkaret? Vem äter blåmögelost överhuvudtaget? Mila Kunis är Inte Så Snygg. Vem är Mila Kunis? vad ska jag ha en stereo när jag hör musiken från tusen båtar på väg härifrån Du bor vid en hamn? Vilket skitforum till att addera allt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 september 2011 Trådstartare Dela Postat 9 september 2011 Mila Kunis är Inte Så Snygg. Nej, kanske inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 bonne nuit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 september 2011 Trådstartare Dela Postat 9 september 2011 Bonne nuit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Hur ser din påse ut, Dingis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 september 2011 Dela Postat 9 september 2011 Usch va högt dom spelade.. Johnny Winter. Han e fan gammal och skruplig spelade helt okej ändå. Nu ska jeg söve. Gonatt! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Usch va högt dom spelade.. Johnny Winter. Han e fan gammal och skruplig spelade helt okej ändå. Nu ska jeg söve. Gonatt! 😑 Hoppas du kan sova!! Hur ser din påse ut, Dingis? Men Sebastian då... 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 God natt! God morgon! God dag! God kväll! Tack a pick! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Nej, kanske inte. Ujujuj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Hur ser din påse ut, Dingis? Men den är nästan ännu mer skrikvit i verkligheten. Jag såg en med en sån här igår på stan: Så jag tror jag ska beställa en sån. Den jag har nu ser man typ igenom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Påsar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Vore ju ganska skönt att bli frisk nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Akffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 anonyma knarkare för fortsatt elände Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Dream Theaters nya skiva är deras bästa på väldigt länge. Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Jasså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 10 september 2011 Dela Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger. Vilken bok? Vilken tjej? Ska jag skicka hundralappen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 Idag ska jag sälja en bok till en tjej på stan och det lär ju bli att vi ligger. God morgon! Förmodligen. Dream Theaters nya skiva är deras bästa på väldigt länge. Såatte... Då borde man nog kolla in den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 10 september 2011 Trådstartare Dela Postat 10 september 2011 God morgon Pico! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts